مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در یک عملیات مشترک با اورژانس توانستیم جان سه سرنشین یک دستگاه کامیون را نجات دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به عملکرد سازمان آتش‌نشانی قم طی 48 ساعت گذشته گفت: در این مدت 39 عملیات شامل نجات، ایمن‌سازی و حریق انجام شد.

وی با اشاره به وقوع حادثه تصادف تریلی با کامیون  گفت: این حادثه در کمربندی امام علی (ع) نرسیده به پل دستغیب روی داد که طی تماس اورژانس ماموران آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در خصوص جزییات این حادثه گفت: این حادثه در ساعت 3 و 14 دقیقه بامداد روی داد سه نفر از سرنشینان کامیون که در خودرو و در شرایط وخیمی محبوس شده بودند طی یک عملیات نجات رهاسازی شده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

جعفری حادثه سقوط یک کارگر در آسانسور را مورد توجه  قرار داد و گفت: یک کارگر ساختمانی بر اثر سقوط در چاله آسانسور دچار آسیب از ناحیه سر و کمر شد که طی عملیات نجات فرد از چاله آسانسور خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: نجات ، جان ، سه نفر ، آتش نشانی ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.