مدیرعامل استقلال با بیان اینکه رئیس فدراسیون فوتبال خودش مدیر ورزشی است معتقد است محرومیت جدید هافبک عراقی این تیم وجاهت قانونی ندارد.

بهرام افشارزاده در  گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت محرومیت سه جلسه ای کرار جاسم گفت: با توجه به اینکه کفاشیان خودش مدیر ورزشی است بنابراین انتظار ما از وی این است که نگاه ویژه تری به 2 باشگاه سرخابی ها داشته باشد چراکه این دو باشگاه همانطور که می دانید با وضعیت اقتصادی بدی اداره می شوند.
وی ادامه داد : باید بگویم خطای کرار مربوط به فصل گذشته است بنابراین مگر میشود که بدون اطلاع باشگاه چنین کارهایی را انجام دهند. از طرفی دیگر باید بگویم با توجه به اشرافی که کفاشیان به مسائل ورزشی دارد از وی می خواهم که دستور لغو این محرومیت را بدهد چراکه اعتقاد دارم فدراسیون فوتبال ازهر لحاظ و در هر زمینه کارهای خود را به خوبی سپری می کند.
مدیر عامل باشگاه استقلال افزود : در هر صورت این مسئله برای باشگاه استقلال حیاتی است و با توجه به خرج هایی که با مشقت زیاد برای باشگاه انجام می دهیم بهتر است کفاشیان برای یک بار هم که شده خودش را جای ما بگذارد و قضاوت کند و ببیند این تصمیم گیری در جهت باشگاه است یا خیر.
افشارزاده گفت :امیدوارم رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم عادلانه بگیرد و محرومیت غیرعادلانه ای را که به کرار و باشگاه استقلال تحمیل شده لغو کند.
 وی درباره وضعیت ریوالدو باربوسا گفت: با توجه به جلسه ای که روز گذشته برگزار شد در نهایت بررسی های لازم صورت گرفته و اینکه این بازیکن چه مبلغی دریافت کرده مشخص شد و قرار است وضعیت ریوالدو تا روز شنبه مشخص شود.
وی درباره بازی جام حذفی استقلال در برابر تیم شهرداری سمنان گفت :امیدوارم اعضای تیم بتوانند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند و با توجه به اردویی که داشتیم مطمئنا بازیکنان تیم با آمادگی لازم جام حذفی را آغاز خواهند کرد.
مدیرعامل استقلال با تاکید بر اینکه جو خوبی در تیم حاکم است ادامه داد: آرامش استقلال را بر هم نزنند موفقیت ما تا پایان لیگ دور از دسترس نخواهد بود.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار