سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد: نام کرار حساسیت به وجود می‌آورد و من هیچ مشکلی با مسئولان استقلال ندارم.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز مظلومی در نشست خبری دیدار استقلال و شهرداری سمنان در جام حذفی بیان کرد: جام حذفی جای اشتباه نیست، یک اشتباه سبب حذف تیم در مسابقات می‌شود.

با تمام احترامی که برای مردم سمنان و جوانان تیم فوتبال شهرداری قائل هستیم برای برد در این بازی تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: از زمانی که بازی مقابل اهواز را انجام دادیم تا روز گذشته نزدیک به 8 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم، بازیکنان ملی پوشمان در تیم امید روز گذشته به تیم اضافه شدند و ملی پوشان بزرگسال نیز امشب به تیم ملحق می‌شوند.

مظلومی در خصوص شناخت از شهرداری سمنان بیان کرد: هیچ شناختی از حریف نداریم چراکه حتی یک فیلم از بازی‌های شهرداری را ندیده‌ایم.

نیمه اول دیدار مقابل شهرداری تنها راه ما برای شناخت از حریف است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: سه بازی سخت و فشرده را در پیش داریم. دیدار مقابل شهرداری سمنان به دلیل ناشناخته بودن حریف یکی از همین مصاف‌های دشوار است. پس از آن نیز باید با تیم‌های مدعی گسترش فولاد و نفت تهران بازی کنیم.

وی درباره بخشش جاسم کرار گفت: ابتدا از مسئولان قضایی فدراسیون بابت بخشش محرومیت یکساله کرار تقدیر و تشکر می‌کنم اما دلیل محرومیت سه جلسه‌ای و ناگهانی این بازیکن را نمی‌دانم.

مظلومی در خصوص اختلاف اعضای هیأت مدیره و سرمربی استقلال در ماجرای کرار اظهار کرد: چون اسم این بازیکن کرار است حساسیت زیادی بوجود آمد. من با افشارزاده و اعضای هیأت مدیره هیچ مشکلی ندارم اما همانگونه که به این اعضا احترام می‌گذارم دوست دارم، آنها نیز احترام من را نگه داشته و شأن سرمربی خود را حفظ کنند.

وی افزود: بخشش کرار زمانی شروع شد که مهدی رحمتی و سایر بزرگترهای استقلال از من درخواست کردند کرار را ببخشم. در ابتدا این بازیکن را در اختیار باشگاه گذاشتیم اما با درخواست بازیکنان برای بازگشت هافبک عراقی موضوع را با افشارزاده درمیان گذاشتم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار