مدیرعامل باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هافبک عراقی این تیم، نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در مورد رأی محرومیت سه جلسه‌ای کرار جاسم اظهار داشت: با توجه به محرومیت سه جلسه‌ای کرار جاسم که فدراسیون فوتبال آن را وضع کرده است باید بگویم که این مسأله باعث شده سیستم کاری ما تحت تأثیر قرار بگیرد و از کفاشیان می‌خواهم که نسبت به این مسأله اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: در هر صورت فدراسیون باید در راستای تسهیل روند باشگاه‌داری قدم بردارد، نه این که کارها باشگاه را با اختلال دچار کند.

برای رسیدگی بیشتر به محرومیت کرار نامه‌ای را به فدراسیون فرستادیم و امیدوارم هرچه زودتر تصمیم‌گیری لازم در مورد وضعیت این بازیکن لحاظ شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص تأمین مسکن کرار جاسم گفت: با توجه به نیاز مبرمی که این بازیکن از ابتدای فصل داشت، سعی کردیم مسکن وی را تأمین کنیم اما تمام این هزینه‌ها آخر فصل از قرارداد جاسم کرار کسر خواهد شد.

وی درباره وضعیت ریوالدو باربوسا سوزا توضیح داد: وضعیت این بازیکن طی یکی، دو روز آینده مشخص می‌شود و درصدد هستیم تا مبلغی را که این بازیکن در ابتدای فصل دریافت کرده اما در اختیار خودش قرار نگرفته را پیگیری  کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار