فرمانده انتظامي استان فارس از اجراي طرح "مكنا" در 102 كلانتري و پاسگاه انتظامي اين استان خبر داد و گفت: رويكرد پليس فارس ارتقاء خدمات دهي و آراستگي محيط خدمت در مراكز انتظامي، متناسب با شان مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "احمدعلي گودرزي" در مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي شهرستان "بوانات" استان فارس گفت: شهدا بيشترين سرمايه گذاري را در دفاع از كيان مقدس جمهوري اسلامي ايران دارند و خانوادهاي آنان نيز همواره پشتيبان نظام در همه عرصه ها بخصوص امنيت هستند.

وي رمز موفقيت نظام مقدس جمهوري اسلامي در مقابله با استكبار جهاني را پشتوانه مردمي دانست و گفت: در همه مراحل، چه در پيروزي انقلاب اسلامي، دوران دفاع مقدس و در بدست آوردن پيشرفت ها و موفقيت ها كشور در عرصه هاي مختلف، نقش مردم بر جسته و بي بدليل است.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه امنيت نسبي خوبي كه در كشورمان ما شاهد هستيم مرهون مشاركت و پشتوانه مردمي است،‌ تصريح كرد: بدون مشاركت مردمي ايجاد امنيت پايدار و توسعه يافته محقق نخواهد شد.

سردار"گودرزي" ولايتمداري و سير در كشتي ولايت را شرط رسيدن به ساحل سعادت و نجات عنوان كرد و افزود: به واسطه تعامل و همدلي بين مردم و مسئولان و همچنين ولايتمداري مردم كشورمان، با وجود دسيسه هاي استكبار جهاني، شاهد پيشرفت هاي چشم گير در همه عرصه هاي علمي، اقتصادي و سياسي در كشور هستيم.

وي از شهرستان "بوانات" به عنوان يكي از امن ترين شهرستان هاي استان ياد كرد و گفت: براي حفاظت از اين نعمت بزرگ الهي و توسعه آن، مي بايست مراقب ترفندهاي دشمنان از جمله رواج موادمخدر و همچنين در اختيار دادن سلاح در دست عامه مردم، باشيم.

فرمانده انتظامي استان فارس توضيح داد: موادمخدر به عنوان ام الفساد و ريشه بسياري از جرائم و همچنين مهمترين عامل از هم پاشيدگي كانون گرم خانواده ها است، سلاح نيز مي بايست در دست اهل آن و متوليان ايجاد امنيت باشد، زيرا نگهداري سلاح توسط عامه مردم مي تواند سبب بروز جرائم خشن و حوادث جبران ناپذير شود.

فرمانده انتظامي استان فارس در بخش ديگري از سخنان خود به اجراي طرح "مكنا" يا مديريت كيفيت ناجا در 102 كلانتري و پاسگاه انتظامي استان اشاره كرد و گفت: هدف از اجراي طرح "مكنا" خدمت شايسته تر و در خور شان مردم توسط پليس است.

سردار "گودرزي" ادامه داد: اين طرح در 102 كلانتري و پاسگاه و ساير مراكز انتظامي استان فارس از جمله چندين مركز انتظامي شهرستان "بوانات" اجرا و اين مكان ها به گونه اي بازسازي شده اند كه در شان مردم عزيز باشند زيرا مناسب سازي محيط خدمت در اين مراكز انتظامي، سبب تعالي رفتار فردي و اجتماعي كاركنان و رعايت حقوق شهروندي مي شود.

فرماندار شهرستان "بوانات" نيز در اين مراسم با بيان اينكه نيروي انتظامي همواره در ميهن اسلامي ما مظهر اقتدار،نظم،امنيت و آرامش بوده و هست، تصريح كرد: به بركت رشادت ها وايثار گري هاي كاركنان نيروي انتظامي، كشور ما از امنيت خوبي برخوردار است.

"محمد اسدالهي" ادامه داد: امنيت، اعتماد، سلامت، پوياي و نشاط جامعه اسلامي، ثمره وجود نيروي مقتدر انتظامي است و ما نيز به اين عزيزان بويژه فرمانده انتظامي استان، فرمانده انتظامي شهرستان و ساير كاركنان پليس افتخار مي كنيم.

وي از حسن مديريت و درايت فرمانده سابق انتظامي شهرستان "بوانات" و ساير مسئولان و كاركنان پليس اين شهرستان در ايجاد امنيت مطلوب و هماهنگي و تعامل مناسب با شوراي تامين و ساير مسئولان تقدير كرد و گفت: بواسطه اين تعامل و نيز حضور موثر پليس، در حل بسياري از مشكلات و اختلافات قومي كه ريشه 30 ساله داشتند، توفيقات خوبي بدست آمده است.

در اين مراسم سرهنگ دوم "سيدابوالفضل مسعودي" به عنوان فرمانده انتظامي شهرستان "بوانات" معرفي و از خدمات سرهنگ "رجبعلي رزمجويي" فرمانده سابق اين شهرستان تقدير شد.

افتتاح ساختمان پليس آگاهي شهرستان "بوانات"، كلانتري مركزي اين شهرستان و پاسگاه انتظامي "سميكان" كه طرح "مكنا" در آن اجراء شده بود، همچنين تقدير از كساني كه در اجراء اين طرح بيشترين تلاش را داشتند و نيز بازديد از ساير مراكز انتظامي اين شهرستان، از ديگر برنامه هايي بود كه در سفر سردار "گودرزي" و برخي از معاونان و روساي پليس هاي تخصصي پليس فارس به شهرستان "بوانات"، انجام شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: طرح ، مکنا ، انتظامی ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.