فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 30 باند بزرگ مجرمان حرفه ای دستگير و پنج ميليارد ريال اموال مسروقه از آنان كشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سردار "عبدالرضا آقاخاني"اظهار داشت: محکومين غائب ،تحت تعقيب و سارقان به عنف و مجرمين جرايم خشن مرتکب تکرار جرم از چالش هاي اساسي پيش روي امنيت جامعههستندو اين قبيل مجرمين و متهمين 80 درصد از جرايم را مرتکب مي گردند و با گستاخي تمام حريم امن جامعه را مورد تعرض قرار داده و احساس امنيت را دربين مردممخدوش مي كنند.

وي افزود:پليس آگاهي استان اصفهان در همين راستاطي يک برنامه منسجم و هماهنگ پس از دو ماه کار علمي و تخصصي موفق شد ده ها نفر از اين مجرمان را شناسايي كرد وسحرگاه امروز با هماهنگي مقام قضايي طرح بزرگ دستگيري اين افراد در يک عمليات ضربتي كليد خورد و با استفاده از اکيپ هاي عملياتي و با همکاري فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان به مرحله اجرا در آمد.

اين مقام مسئول عنوان داشت:در اين عمليات 30 باند بزرگ و حرفه اي از مجرمان خشن، سارقان به عنف و ده ها نفر از محکومان غايب و فراري در مناطق مختلف حاشيه اي شهر اصفهان شناسايي و دستگير شدند.

سردار آقاخاني از كشف پنج ميليارد ريال اموال مسروقه از مخفيگاه سارقان خبر داد و گفت: از مخفيگاه آنان اموال مسروقه بسياري شامل لوازم و قطعات خودرو، لوازم CNG خودرو، گوشي تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت و خودروي مسروقه و 400 راس احشام مسروقه و مواد مخدر و وسايل استعمال مواد مخدر کشف شد.

وي با اشاره به سن پايين اين مجرمان گفت: متاسفانه اين افراد علي رغم سن پايين داراي سوابق متعدد كيفري هستند و در انجام اعمال مجرمانه خود دست به كارهاي خشن مي زدند.

آقاخاني به اعتياد شديد برخي از مجرمان دستگير شده به مواد مخدر از نوع شيشه اشاره كرد و گفت: دستگيري اين تعدا باند مسلماً در كاهش جرايم استان نقش بسزايي خواهد داشت.

اين مقام انتظامي با بي نظير توصيف كردن عمليات صبح امروز گفت: اين هشداري است براي تمام کساني که سعي مي نمايند با کجروي و انحراف در رفتار بر ارتکاب جرايم اصرار نموده و آن را تکرار نمايند و پليس اصفهان مصمم است با هر گونه اقدامي که منجر به اختلالي حتي اندک در امنيت اجتماعي گردد مقابله نمايد.

سردارآقاخانيگفت: در اين زمينه تعدادي از مالباختگان شناسايي و تمامي دستگير شده ها نيز با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه اين عمليات در آستانه عيد سعيد غدير خم و هفته ناجا عيدي بزرگي براي مردم استان بود گفت: پيش بيني ما اين است كه با دستگيري اين افراد ميزان امنيت در استان ما به ميزان بسيار بالايي افزايش پيدا خواهد كرد و مردم از كارهاي مجرمانه آنها در امان خواهند بود.

سردارآقاخاني تصريح كرد: تمامشهرونداني كه طي دوماه گذشته اموال آنها در مناطق مختلف شرق، غرب و جنوب اصفهان به سرقت رفته مي توانندجهت شناسايياموال خودو پيگيري پرونده خود به پليس آگاهي مراجعه كنند. 



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.