استاندار همدان استقبال بی نظیر مردم استان را موجب شگفتی همگان دانست و گفت: در این سفر تمام نقاط ضعف و کمرنگ بقیه سفر ها به نقاط قوت تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت 13 روز بعد از سفر رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید به جمع خبرنگاران آمد و گفت:مردم ما با حضور پرشور خود در روز سوم شهریور و استقبال بی نظیر از رئیس جمهور و هیئت همراه ثابت کردند مردم ما به نمایندگی مردم ایران همیشه در صحنه حاضرند و در هر زمینه ای از نظام جمهوری اسلامی حمایت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید این حضور بی سابقه مردم در صحنه را نباید با انتقادهای و حاشیه سازی بی اهمیت کرد افزود: این حضور مردم در صحنه در سیاست خارجی ما هم بسیار موثر است و در پیروزی های ما در برابر دولت های غربی نقش دارد و نشان دهنده ی همراهی مردم با سیاست های نظام جمهوری اسلامی در سایه تدابیر مقام معظم رهبری است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت های غربی همواره در برابر حضور مردم ایران در صحنه سکوت کرده اند اظهار داشت: پر شدن استادیوم قدس، از ساعتی پیش از ورود رئیس جمهور به استان، جمعیت بالا در مسیر استقبال از رئیس جمهور و انعکاس به موقع و لحظه ای این سفر از سوی خبرنگاران استان امری بی سابقه بود.

نیکبخت از عملکرد صدا و سیمای مرکز همدان در پوشش خبرها تقدیر کرد و گفت: در این سفر صدا و سیمای مرکز همدان بسیار قوی وارد شد و همه ی برنامه های سفرو سخنرانی های رئیس جمهور را به طور زنده پخش کرد .

استاندار همدان با بیان اینکه این سفر، استقبال و حماسه‌ای که مردم شریف، فرهنگ‌دار، فرهنگ‌دوست و بافرهنگ همدان آفریدند در همه تاریخ این سرزمین ماندگار است افزود: این حضور و استقبال مردم در سطح جامعه ایران و سطوح بین‌المللی ماندگار شده و در حمایت از انقلاب و نظام قدم‌های موثری برداشتند .

نیکبخت با بیان اینکه مدیون و سپاسگذار لطف و عظمت‌آفرینی مردم استان همدان هستم، تاکید کرد: در زمینه حضور مردم در این استقبال نیز هیچ اجبار و الزامی برای مردم نبود و این استقبال خودجوش بود چراکه نمی‌توان اجباری در این زمینه بر مردم ایجاد کرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.