شبکه رادیویی جوان آخر هفته با برنامه‌های متنوع خود مهمان خانه‌های مخاطبان است. «کافه رادیو»ی مهران دوستی هم هست.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه رادیویی جوان، در پایان هفته شنیداری خود، با تدارک برنامه‌های متنوعی در گروه‌های مختلف جوان و اندیشه، جوان و جامعه و... مخاطبان خود را همراهی می‌کند.

از زبان برگ

«از زبان برگ» عنوان برنامه‌ای است که حضور محسن حکیم معانی به روی آنتن می‌رود.

این برنامه با محوریت موضوع کتاب و کتاب‌‌خوانی جمعه 20 شهریور ساعت 23:15 به روی موج شبکه جوان می‌رود.

این برنامه کاری از گروه جوان و اندیشه شبکه رادیویی جوان، با بخش‌های متنوعی چون معرفی تازه‌های نشر، نقد کتاب و مباحث کارشناسی، معرفی کتاب اولی‌ها و گزارش مردمی است.

در این قسمت از برنامه «از زبان برگ» در بخش کتاب‌اولی‌ها، مجموعه شعر «کاج‌های لجباز» اثر صابر سعدی‌پور معرفی می‌شود. همچنین در بخش نقد و کارشناسی، داستان بلند «نعش‌کش» نوشته محمدرضا گودرزی با حضور محسن حکیم معانی نقد و بررسی می‌شود.

گفتنی است که در این برنامه ابوالفضل پاشا مجری کارشناس و مجتبی پرآزین گزارشگر حضور دارند.

«از زبان برگ» به تهیه‌کنندگی معصومه سادات علوی نکو به روی آنتن شبکه جوان می‌رود.

جاده ابریشم

20 شهریور «جاده ابریشم» به نظم و بهداشت ایرانی‌ها در قرن‌های قبل بنا به نوشته‌های ژان باتیست تاورنیه سیاح فرانسوی و مقایسه آن با نظم و بهداشت مردم امروز ایران می‌پردازد.

لازم به ذکر است که برنامه «جاده ابریشم» به اجرای محمد امرایی، کارشناسی محمد‌ زیار و مهمانان جوان احسان سرشت و سپیده یادگار به روی آنتن می‌رود.

همیشه بهار

این هفته سوره «زمر» را در کنار هم می‌خوانیم و در مورد رشد و رسیدن به بهترین جایگاه برای هر کسی صحبت می‌کنیم.

«درسی که خوندید به دردتان می‌خورد؟»، «چقدر توانایی‌های خودتان را می‌‌شناسید؟» از جمله موضوعاتی هستند که این هفته از ساعت 17 تا 17:30 به روی موج جوان می‌رود.

عوامل این برنامه:

تهیه‌‌کننده: مژگان فرزین، کارشناس مجری: محمد نصر‌آبادی، گوینده: بهنام قربانی، کارشناسان قرآنی: علی لسانی و رضا دژبخش و گزارشگر فاطمه عباسی آریمی.

«کافه رادیو»؛ شما هم به یک لیوان چای دعوتید

«کافه رادیو» هر پنجشنبه از ساعت 15 الی 16 با مروری بر «کافه رادیو» گذشته با اجرای زنده یاد مهران دوستی به روی آنتن می‌رود.

«کافه رادیو» با میز ادبیات کهن و شاهنامه‌خوانی، میز گفتگو و مروری بر گفتگو‌های مهران دوستی با مهمانان کافه، میز هم‌خانه و هم‌محلی با یاد و خاطره دوستی و در پایان یادی از زنده‌یاد جعفر بزرگی بر میز خداحافظی به روی آنتن می‌رود.

خانه‌ام همین جاست

«خانه‌ام همین جاست» در این هفته با موضوع پیشقدم، یک کتاب در حوزه دفاع مقدس به شنونده‌ها معرفی می‌کند و همچنین به تشریح یکی از عملیات‌های دفاع مقدس می‌پردازد.
 
گفتنی است که عوامل این برنامه، فاطمه قنبری (تهیه‌کننده)، ثریا لشگری آزاد (گوینده)، نفیسه لشگری آزاد (نویسنده)، زهره عبدالرحیم (گزارشگر)، حسین رضا عباسی (راوی)  و کارشناسان برنامه بهاره آله دانه و سید جواد حسینی نصر هستند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر 19 ساله
۲۰:۵۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
yjc چرا پیگیر برنامه جمعه ایرانی نمیشی که بی دلیل تعطیلش کردن رفت؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعه ایرانی یکی از اصیل ترین برنامه های رادیو بود که حتی ما دهه هفتادی ها هم شنوندش بودیم.... پیگیری کنید خواهشا
آخرین اخبار