مسابقه رادیویی «دو به دو» کاری از گروه جوان و جامعه رادیو جوان با تغییرات جدیدی در ساعت پخش به روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه رادیویی جوان با تدارک مسابقه‌هایی برای جوانان به خصوص زوج‌های جوان فضایی شاد و مفرح را برا شنوندگان و شرکت‌کنندگان داخل استودیو فراهم می‌کند.

مسابقه‌ رادیویی «دو به دو» کاری از گروه جوان و جامعه رادیو جوان در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی تولید و پخش می‌شود.

این برنامه با حضور زوج‌های جوان،‌ رقابتی که به انتخاب خودشان از ده مرحله مسابقه، 3 مرحله را برمی‌گزینند و برنده هر برنامه راهیابی به مرحله دیگر پیدا می‌کند.

همچنین از مجموعه بخش‌های مختلف این برنامه می‌توان به «کی بود کی بود می‌خوند»، «بودجه از ما، خرج از شما»، «موقعیت نمایشی»، «محاسبه تکرار کلمات» و «سئوالات سه گزینه‌ای» اشاره کرد.

مراحل مسابقه «دو به دو» به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در عین ساخت فضایی شاد و سرگرم‌کننده برای شرکت‌کنندگان از میان تعامل و رقابت زوج‌های جوان، مفاهیم و پیام‌هایی چون درک متقابل، احترام به حقوق متقابل در خانواده، دوست داشتن و عشق ورزیدن، فداکاری و از خودگذشتگی، تربیت فرزند صالح و سالم، اخلاق‌ و حقوق شهروندی، مصرف درست در استفاده از منابع و مدیریت مالی را دربرمی‌گیرد.

مسابقه رادیویی «دو به دو» به تهیه‌کنندگی عاطفه شیوافر، اجرای فاطمه عباسی و با همکاری الهام وحدت، امیر عضد، شایان بهلولی، زینب تسلیمی، وحید آزادمند و حامد نجم الهدی به شنوندگان شبکه تقدیم می‌شود.

گفتنی است؛ این برنامه در سری جدید از شنبه تا چهارشنبه در ساعت 19 به روی آنتن می‌رود.
ا


نتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار