ملی پوش وزن 80 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت:دررقابت مرحله نیمه نهایی دوعامل اصلی باعث شکستم مقابل حریف بلاروس شد.

یوسف قادریان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:دررقابت مرحله نیمه نهایی مقابل حریف بلاروس تا لحظات پایانی 3 بر صفر پیش بودم که بی جهت داوران به من اخطار دادند و جریان رقابت از همین جا عوض شد.
وی با اشاره به این که دوعامل اصلی باعث شده در دیدار نیمه نهایی مغلوب شود تصریح کرد:در ابتدا که اعتقاد دارم روند کشتی طوری نبود که داوران بخواهند من را با اخطار وامتیاز جریمه کنند و در وهله دوم نیز اگر کمی باهوش تر در خاک عمل می کردم 2 پوئن را از دست نمی دادم و به راحتی می توانستم راهی رقابت فینال شوم و در نهایت نیز به مدال خوشرنگ تری می رسیدم.
دارنده مدال برنز جهان درباره داوری ها و سطح مسابقات نیز اظهار داشت:با توجه به قوانین جدید دست داوران برای رأی دادن بازشده و همین موضوع باعث شد دررقابت های کشتی گیران ایرانی اعمال سلیقه منفی به ضرر بچه ها بیشترازسایرکشورها باشد،اما به لحاظ کیفیت نیز با توجه به سال قبل ازالمپیک همه مدعیان کشتی جهان روی تشک حاضر شدند و همین امر سطح مسابقات را بسیار بالا برده بود.
قادریان درباره برنامه ریزی که برای آینده دارد گفت:به طورحتم از این پس در یک وزن بالاتریعنی 85 کیلو گرم کشتی خواهم گرفت چرا که به فکر حضور در المپیک و کسب مدال در این میدان بزرگ هستم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار