جام جهانی 2015- ژاپن؛

تحلیل یکی از بهترین مربیان‌ جهان: ایران یکی از بخت‌های قهرمانی است!

آندره آناستازی یکی از بهترین مربیان جهان در تحلیل خود از جام جهانی ژاپن عنوان سخت‌ترین تورنمنت والیبال یاد کرد و ایران را یکی از بخت‌های این رقابت‌ها دانست.

  به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از world f volley : آندره آنا ستاری سرمربی فعلی لوتوس لهستان  که پیش از این مسابقه  درخشانی در عرصه مربیگری و بازیکنی داشته است به تحلیل بازی‌های جام جهانی 2015 ژاپن پرداخت.

 وی در این خصوص گفت: اگر بخواهیم به مقایسه جام جهانی با سایر تورنمت‌ها بپردازیم هیچ وقت نمی‌توانیم به میزان برابر دست یابیم دراین رقابت‌ها 11 بازی در 15 بازی انجام می‌شود و هر کدام (هر بازی) از اهمیت بالایی برخوردار است.

 به نظر روحیه تیم از همه چیز در این تورنمت‌ مهمتر‌است و فاکتور بعدی آمادگی فیزیکی تیم است و عنصر بعدی ذخیره‌ها و جایگزینان تیم است تیمی که نیمکت ذخیره غنی داشته باشد امتیاز بالاتر نسبت به سایر تیم‌ها دارد و در واقع مانند جنگ است که ضربات مداوم، اسلحه‌ای قوی تلقی می‌شود.

 به نظر من در این تورنمنت‌ تیم‌های لهستان، روسیه، ایتالیا، ایران و آمریکا بیشترین شانس را دارند و می‌توانم آنها را جزو 5 تیم پایانی این تورنمنت بنامم.

اما در این میان نمی‌توان از آرژانتین با سرمربی به نام خولیو ولاسکو‌ و تیم کانادا با مربیگری کلین هوگ غافل شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار