پس از پایان مسابقه تیم ملی والیبال امید کشورمان و تیم والیبال امارات در رقابت های امیدهای جهان، مربیان و کاپیتان های دو تیم به اظهار نظر در خصوص این بازی پرداختند.

اظهارات مربیان و کاپیتان‌های ایران و اماراتبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان:در اولین روز از مسابقات والیبال قهرمانی جهان در رده سنی زیر 23 سال، تیم ملی امید کشورمان موفق شد با نتیجه 3، صفر بر امارات، میزبان رقابت ها، غلبه کند.
 
پس از این مسابقه پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال امید کشورمان گفت: من می خواهم از تیم امارات بخاطر آنچه که امروز انجام دادند تشکر کنم، آنها در طول بازی تمام تلاش خود را کردند، من این بازی را یک بازی آماده سازی مهم برای بازی دوم خودمان در برابر کره، می دانم، این بازی یکی از مهمترین مسابقات دور اول خواهد بود.
 
فیاضی کاپیتان تیم ملی امید
کشورمان نیز گفت: مهمترین مسئله این است که ما بازی اول خود را بردیم، ما باید فردا ( سه شنبه) در مقابل کره تمرکز خود را بالا ببریم، ما باید بازی به بازی بهتر شویم چون همه بازی ها مهم هستند.
 
مرادسنون سرمربی تیم امارات نیز گفت: ما بهترین بازی خود را در برابر تیم بسیار قدرتمندی انجام دادیم، ما ست به ست بهتر شدیم تا این که در پایان مسابقه به نقطه اوج رسیدیم، این بازی نشانه خوبی است که ما در آینده پیشرفت خواهیم کرد.  
 
اکنون ما منتظر بازی بعدی خود در برابر ایتالیا هستیم.
 
عبداله السویری کاپیتان اماراتی‌ها نیز گفت: ما برای تماشاگران خود متاسفیم اما قول می دهیم که در بقیه مسابقات خود بهتر بازی کنیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار