«خندوانه» قربانی عشق احلام و جناب خان شد + فیلم

عشق 35 ساله جناب خان بالاخره شب گذشته با وساطت نویسنده جنوبی تا حدودی به سرانجام رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زندگی همیشه جاری است، حتی با آسیب‌هایی که وارد می‌شود یا عضوی که دیگر وجود ندارد، این‌ها قسمتی از صحبت‌های رامبد جوان در‌باره بیمارانی بود که هنوز در بستر هستند و یا ممکن است دیگر نتوانند بلند شوند، به همین خاطر شادی برنامه شب گذشته به همه این بیماران که همچنان با امید زندگی می‌کنند تقدیم شد.

پس از اهدای این شادی جوان قطعاتی را از کتاب رساله 100 فرمان خواند،‌ از جمله می‌توان به این تکه اشاره کرد: کسی را زیر چتر خودتان راه ندهید، بعدا باران زهرمارتان می‌شود!‌ یا این جمله: بزرگ هیچ آدمی نشوید که کوچک می‌شوید.

جنوبی‌های پر‌افتخار و نامه فیلسوف معروف به یک نویسنده ایرانی

در همین حین بایرام آمد و از تحویل ماشین‌ها به صورت دلخواه به کسانی که در پارکینگ رستورانش پارک می‌کنند گفت، پس از بحث با جوان و پخش آیتمی، این مجری از کار‌ها‌ی به یادماندنی و مسیرهایی که توسط بعضی آدم‌ها باز می‌شوند تعریف‌ و حبیب احمدزاده، نویسنده و مستند ساز جنوبی را دعوت به حضور کرد.

طی گفتگو با وی پس از سلام و احوالپرسی،‌ احمدزاده در پاسخ به رامبد راجع به ویژگی و صفت‌های دیگر مردم آبادان و جنوب به غیر از عینک ریبن بیان کرد که یکی از این ویژگی‌ها این است که مردم ما از لهجه‌شان فرار نمی‌کنند و اصولا تلاشی در پنهان کردن آن ندارند.

احمدزاده در ادامه از نامه «نوآم چامسکی»‌ فیلسوف و روانشناس آمریکایی که به خاطر نگاه دقیق و ظریف وی در کتاب داستان‌های او که راجع به بچه‌های غزه بود برایش نوشته بود گفت و بعد هم به سراغ تعریف خاطره رفت.

بعد از یک رفت و آمد رسانه‌ا‌ی جناب خان هم به آن‌ها پیوست و در ابتدای حضورش شعری در وصف آبادان خواند، سپس جوان کنار او آمد و گفت که احمدزاده به دنبال کشتی گمشده پدرش به آبادان رفته و به درخواست او سری هم به خانه احلام زده بود.

 حبیب احمدزاده ادامه صحبت را در دست گرفت و بیان کرد که برا ی جناب خان دو خبر دارد، خبر بد آنکه در شهر شایع شده پسر عمو بهنام می‌خواهد به خواستگاری احلام برود و خبر بعدی این است که وی پس از مذاکرات طولانی با شش برادر احلام پاکتی را آورده که زندگی جناب خان را رقم می‌زند، درون پاکت سوال‌هایی وجود داشت که برادر‌ها به عنوان میانجی به این نویسنده داده بودند تا در مقابل دوربین  از جناب بپرسد و در صورت پاسخ‌های ناشایست آن برگه را باز داخل پاکت برگرداند.

جناب خان یعنی؟!

این اولین سوالی بود که از او پرسیده شد و پاسخ این بود: یعنی نوکر پدر احلام و هفت جد و آبادش!

پرسش‌های بعدی نیز در همین سبک بودند، مثل شش تا کوکای احلام یعنی؟ بهنام که مثلا باجناق اوست،یعنی؟ و همچنین احلام یعنییی؟! که وی در پاسخ این سوال صدایش جانی دوباره گرفت و گفت: یعنی کسی که از بچگی تمام سلول‌ها، مولکول‌ها و میتوکندری‌های مو عاشق او بوده اند، احلام یعنی همه وجودُم... و بعد هم هله هله یارُم را با لحنی سوزناک خواند.

خندوانه قربانی عشق احلام و جناب خان شد

در ادامه که به گفته احمدزاده بخش مهم ماجرا است، طی سوالی از دارایی‌های جناب خان پرسیده شد و او اظهار داشت که چند تا باشگاه مثل پاری سن ژرمن و نفت آبادان را دارد، همینطور داوید لوییز و جاوسیلوا هم که با آن‌ها قرار داد دارد را پشت قباله‌اش می‌اندازد،علاوه بر این‌ها دو دنگ از خندوانه پشت قباله و چهار دنگ آن را هم به نام احلام می‌زند.

با گفتن این حرف جوان سین جیم را قطع کرد و شاکی شد ولی بعد به اصرار جناب خان برای اینکه دوستی خود را ثابت کند به این اتفاق تن داد.

احمدزاده همچنین برای شاد کردن دل چند نفر در بیرون از استودیو اشاره‌ای به جشنواره دانش آموزان مرزی که تا به حال به سینما نرفته‌اند کرد و گفت: انشاءالله من هم در این برنامه شرکت و کمک می‌کنم.

بعد از رفت وی، جناب خان خطاب به جوان که هنوز بهت زده بود، اظهار کرد: تقصیر خودته، مگه بیکاری میای وساطت می‌کنی؟! البته من که چشمم آب نمی‌خورد، چون 35 ساله که مدام دارم از این فرم‌ها پر می‌کنم و این توافقات را تایید!

و اما در آخر بعد از شعر خلیج فارس، رامبد خاطرنشان کرد: مردم ایران ما به احترام شما ایستاده‌ایم و دوستتان داریم، لبخند بزنید و آن را به دیگران هدیه دهید و مطمئن باشید انرژی آن چند برابر به خودتان برمی‌گردد.


گزارش از: فاطمه شهدوست 


برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۰۰:۳۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
دم رامبد جوان گرم خیلی ازش ممنونم خدا انشالله دلشو شاد کنه میدونم اونم خیلی غصه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
نمیگه که گریه کنید میگه زیاد نخندید بنده خدا
Germany
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
امیر 19 ساله
۲۰:۵۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
واقعا درک نمیکنم چرا بعضیا میگن این برنامه بده
بعد سال های سال یه برنامه اومده مردم رو یک ساعت هم که بخندونه و از مشکلات سنگین زندگی دورشون کنه
این بده؟
میدونید رامبد جوان داره با این کارش چه خدمت بزرگی به خلق خدا میکنه؟ داره اونا رو شاد میکنه...احادیث زیادی داریم راجع شاد کردن مسلمون میتونید مراجعه کنید و بخونید...
یه نفرم که داره یه کار مفید و مفرح انجام میده شماها مخالفین؟
نگا نکنید زورتون که نکردن شب تا صبح گریه کنید
Iran (Islamic Republic of)
قباد احمدی
۲۰:۱۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
این برنامه بد اموزی داره،تموش کنید
Iran (Islamic Republic of)
عباس اهوازی
۱۴:۲۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
lواقعا جای تاسف داره که که این همه وقت صرف یک برنامه مسخره می شه که سرتاپاش توهین به بیننده است
کمی از مشکلات جوانان مثل عدم ازدواج ،کار،تحصیل بگید حالا جناب خوان عروسی کرد مشکل حل حل شد برید ببینیید رسانه های دنیا چه چیزی براشون مهم ....................
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۵۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
ای هم وطنی که میگویی اسلام گفته خنده باعث مرگ قلب میشود خوب شبکه های دیگه کلا دارن مردمو به گریه در میارن شما میتونی اونرو ببینی تا قلبت نمیره درضمن چرا مثال ایرانی رودرک نمیکنی که گفته خنده بر هردرد بی درمان دواست اینم بدون اگه یکی بخواد به یکی دیگه انرژی مثبت بده و اونو شاد کنه خودش باید انرژی صرف کنه و در نهایت خودش خیلی خسته میشه پس خنداندن مردم یکی از بهترین و بزرگترین کارهاییه که یک شخص میتونه انجام بده ترا بخدا از این عقب ماندگی فکری اجتناب کنید به قول معروف بخند تا دنیا به روت بخنده .
ممنونم از رامبد جوان ممنونم از جناب خان ممنونم از شبکه نسیم ممنونم از تمام ادمهایی که شادن و دیگران راهم شاد میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
به افتخارش
Iran (Islamic Republic of)
امیر 19 ساله
۲۰:۵۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
درود بر تو داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
کاش تو خبراتون از دانشمندان هم حمایت مادی ومعنوی کنید مثلا تو یه قسمت از خبراتون نحوه ارسال مقالات رو تو مجلات برا دانشجویان بذارید که راغب بشن
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۳:۲۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
شهدوست بيچاره.......عخييييييييييييييييييييي.در مورد گزارش دوست من درست صحبت کنيد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۳۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
ممنونم بابت اینکار که اطلاعات خندوانه را روی سایت میذارین چون اگر هر کسی دیشب برنامه را ندیده باشد اینجا اخبارشو می‌خوانند
ممنون بابت سایتتون
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۲:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
سلام
شما را به خدا این برنامه را خاتمه بدید مگه آدمها خلق شدند که وقتشان را به بطالت بگذرانند چرا فقط از فواید خنده حرف می زنید مگر در روایات دینی ندارم که خنده زیاد باعث می شود که قلب انسان بمیرد
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۳:۰۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
خانم یا آقایی که اگر واقعا منتظر هستی باید اینو بدونی که زیبایی اسلام بر حسن خلقه، دلیلی نداره مسلمان همیشه گریه کنه و مردم هم از دیدنش افسرده بشن. خداروشکر که ایشون دارن تلاش میکنن که واقعا از راه حلال مردم رو شاد کنن خواهش میکنم بی انصافی نکنید. اجباری هم دررابطه با خوندن اخبار مربوط به خندوانه نیست.... نخونید.... به همین راحتی! در ضمن خنده ای که باعث غفلت از یاد خدا بشه باعث دل مردگیه، شما هم بخند هم به موقع عزاداری کن تو هردو موردم خدا رو شکر کن که هم روح و روانت سالمه و روزگار خوش میگذره و هم خدا محبت اهل بیت و خودش رو تو دلت جا داده. خواهش میکنم افراط نکنید در دین
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۱۳:۰۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
به نظر شما خندیدن وقت طلف کردنه؟باید اعتدال باشه...حالا یک برنامه اومده که خنده رو به روی لب های مردم بیاره شما اجازه نده
Iran (Islamic Republic of)
پورگنجی
۱۰:۵۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
مگه میشه مگه داریم
خوب خندوانه رو هر کی بخواد ببینه از تلویزیون میبینه
مگه چه چیز مهمی و چه خبر مهمیست که گزارش لحظه به لحظه اونم باید تیتر خبرتون بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
خبر بیخود.تیتر مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
اخه یعنی چی از خندوانه هر روز خبر میزارید شما که سایت تفریحی نیستید خبرگزاری هستید خبرگزارییییییییییییییییییییییی!!!!!!
آخرین اخبار