رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 4 کرمان از نظارت این مرکز بر آزمون های کار و دانش 75 هنرستان شهر کرمان و توابع خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ غلامرضا عبدلی گفت: نظارت بر آزمون های کارودانش هنرستان های آموزش و پرورش برای صدور گواهینامه های مهارتی مطابق ضوابط سازمان آموزش فنی و حرفه ای انجام خواهد شد.

وی به راهیابی مهارت آموز رشته رباتیک این مرکز، به مرحله کشوری شانزدهمین المپیاد مهارت اشاره کرد و افزود: طی سه سال متوالی مهارت آموزان این مرکز در رشته کنترل صنعتی مدال های رنگارنگ طلا، نقره و دیپلم افتخار کسب کرده اند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 4 کرمان با اشاره به تعهد آموزشی این مرکز در زندان به میزان 129 هزار و 600 نفر ـ ساعت در سال 94 خاطرنشان کرد: 109درصد از تعهدات این مرکز در زندان طی سال 93 محقق شده است.

عبدلی، صدور تاییدیه مهارت ویژه فعالان مهارتی در زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت را از فعالیت های دیگر این مرکز عنوان و تصریح کرد: با توجه به استقبال صنایع، کارخانجات و بخش های خدماتی، مهارت آموختگان برای اشتغال به کار به این مراکز معرفی می شوند.

وی اجرای دوربین مدار بسته از محل صرفه جویی، بهسازی و نوسازی فضاهای آموزشی با استفاده از ظرفیت کارگران صنعت ساختمان و ایجاد وبلاگ معرفی مرکز توسط واحد روابط عمومی به آدرس http://tvto4kr.blogfa.com/ را ازدیگر فعالیت های این مرکز برشمرد و از متقاضیان مهارت خواست: برای اطلاع از زمان نام نویسی رشته های مختلف با شماره 33151490 تماس بگیرند.

یادآور می شود: ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 4 کرمان واقع در خیابان شهدا(زریسف) کوچه 21، بنایی تاریخیست که در میراث فرهنگی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.