مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان درباره مراحل برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اطلاع رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ،دکتر مهدی ابراهیمی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این مسابقات در سطح شهرستانی در دو مرحله برگزار می شود، گفت: نام نویسی مرحله نخست مسابقات از اول بهمن امسال آغاز شده است و تا 10 بهمن ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امتحان مرحله اول در 25 بهمن برگزار می شود ، افزود: نام نویسی مرحله دوم در فاصله زمانی 26 بهمن تا 15 اسفند امسال انجام و آزمون آن در تاریخ 23 اسفند برگزار می شود.

ابراهیمی نژاد دلیل نام نویسی و برگزاری دو مرحله ای مسابقات ملی مهارت را حضور بیشتر علاقمندان عنوان کرد./ش

وی با بیان اینکه این مسابقات در 30 رشته فنی و حرفه ای برگزار می شود، خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی advari.irantvto.ir مراجعه کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان با اعلام اینکه مرحله استانی آزمون در هفته دوم اردیبهشت ماه سال 93 در کرمان برگزار می شود، گفت: برگزیدگان این مرحله برای شرکت در مسابقات کشوری که در هفته دوم شهریور سال 93 در تهران برگزار می شود، معرفی می شوند.

وی به اهمیت مسابقات ملی مهارت در کشور، اشاره کرد و افزود: با برگزاری این مسابقات ، در کشور تحول عظیمی در بحث حرفه آموزی و مهارت انجام شده است و بدین ترتیب نخبه های کشور و استان شناسایی می شوند.

ابراهیمی نژاد با اعلام اینکه چهل و دومین مسابقات جهانی مهارت سال 2015 در کشور برزیل برگزار می شود، تصریح کرد: در دوره قبل که در کشور آلمان برگزار شد استان کرمان در رشته فن آوری اتومبیل نخستین بار موفق به کسب مدال افتخار جهانی شد.

وی یادآور شد: تیم مهارت کشور در این دوره از مسابقات مقام چهارم جهانی را از آن خود کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با تاکید بر اینکه از همه نیروهای توانمند استان در سطح کارآموزان فنی و حرفه ای، دانشگاهی، دانش آموزان و صنعت برای شرکت در این مسابقات دعوت بعمل می آید، افزود: برگزیدگان این مسابقات در سطح ملی و جهانی استخدام مراکز آموزش فنی و حرفه ای می شوند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.