مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی گفت: شهرستان اهر دارای پتانسیل های زیادی در بخش گردشگری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  فرزین حق پرست، در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهر گفت: لازم است برای استفاده از این پتانسیل ها در جهت جذب گردشگر برنامه ریزی های لازم انجام شود.

وی در ارتباط با تبدیل نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهر به اداره گفت: متأسفانه تبدیل نمایندگی به اداره در دست ما نیست اما آماده تأمین امکانات مورد نیاز نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهر هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی همچنین مهلت یک ماهه جهت واگذاری کاروان سرای گویجه بل به بخش خصوصی از سوی صندوق احیاء و بهره برداری داد و افزود: در صورت عدم واگذاری در این مهلت، این واگذاری را از طریق شورای برنامه ریزی استان انجام خواهیم داد.

حق پرست همچنین از برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی از 23 تا 27 شهریورماه در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد و افزود: به علت برگزاری این نمایشگاه سایر جشنواره ها و نمایشگاه ها از جمله جشنواره ورنی در شهرستان اهر برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.