مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی از برگزاری دهمین جشنواره روز ملی صنعت چاپ در تبریز خبر داد.

برگزاری دهمین جشنواره روز ملی صنعت چاپ در تبریز
به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علی اکبر صفی پور با بیان اینکه  تبریز شهر اولین‌ها و بنیان‌گذار صنعت چاپ در ایران است، اظهار کرد: خوشبختانه صنعت چاپ آذربایجان شرقی، جایگاه خود را یافته است و همگان می دانند كه چاپ یك صنعت فرهنگی فرابخشی است و همه صنایع برای بقای خود به چاپ نیاز دارند.

وی تاکید کرد: از نكات قابل توجه در صنعت چاپ، صنعت بسته‌بندی است كه همه حوزه‌های اقتصادی وابسته به این حوزه صنعت چاپ است.

وی افزود: يازدهم شهريور روز جهاني صنعت چاپ نام‌گذاري شده است، سهم اين صنعت در تكوين و تكامل تمدن بشري بسيار حائز اهميت است تا جايي كه يكي از علل پيشرفت برق آساي تمدن جديد غرب، گسترش صنعت چاپ است.

صفی پور همچنین روز ملی صنعت چاپ را فرصت مغتنمی برای تجلیل از تلاش‌های بی‌وقفه خادمان این عرصه عنوان  کرد و گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره از فعالان و پیشکسوتان حوزه‌ی چاپ و نشر استان نیز تجلیل خواهد شد.

براساس این گزارش دهمین جشنواره روز ملی صنعت چاپ یازدهم شهریورماه سال جاری ساعت 17 در محل سالن همایشهای اداره کل استاندارد واقع در فلکه هتل مرمر در اول ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.