این نوع خوراکی‌ها به شدت میزان سرطان را افزایش داده و برای سلامتی خطرناک می‌باشند.

به گزارش خبرنگار كلينيك گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران؛ محققان نشان داده‌اند که بسیاری از سرطان‌ها چیزی حدود 60 تا 70 درصد آن‌ها با تغییر محیط زندگی و رژیم‌‌های غذایی سالم قابل پیشگیری هستند. در اینجا مقاله‌‌ای ارائه می‌گردد که با تغییر چند رژیم غذایی به شما کمک می‌کند تا سلامت شما بهبود یافته و بسیاری از سمومی که ایجاد سرطان می‌کند را از بین می‌برد.

ماهی پرورش
این نوع ماهی‌ها حاوی میزان بالایی از آلاینده‌های شیمیایی می‌باشد که در بروز سرطان دخیل هستند و به نسبت ماهی‌های وحشی سلامت کمتری دارند. ماهی‌های پرورشی مستعد ابتلا به شپش دریایی هستند که درمان‌ آن‌ها تنها از طریق آفت‌کش‌ها صورت می‌گیرد.

روغن‌های هیدروژنه
هیدروژنه به عنوان چربی‌های ترانس شناخته شده‌اند که محصول ساخت انسانها می‌باشد. این نوع روغن‌ها حاوی مقدار زیادی ساختار شیمیایی هستند که برای جلوگیری از فساد و افزایش عمر به آن‌ها زده می‌شود.
 
گفتنی است که روغن‌های ترانس با بیماری‌های قلبی ارتباط نزدیکی داشته و سیتسم ایمنی بدن را مختل می‌کند. هم‌چنین میزان سکته مغزی و دیابت را افزایش خواهد داد.
 
میوه و سبزیجات غیرارگانیک
از آنجا که رشد این محصولات به وسیله‌ آفت‌کش‌ها، علف‌کش‌ها و دانه‌های GMO صورت می‌گیرند، به شدت برای سلامتی خطرناک هستند.

غذاهای فرآوری شده
گوشت‌های فرآوری شده تمایل زیادی به نیترات نیتریت و مواد نگهدارنده دارد که بالقوه معده را در معرض خطر قرار داده و میزان سرطان‌ها را افزایش می‌دهد.

باید گفت که غذاهای فرآوری شده حاوی مقدار زیادی روغن، قند، آرد سفید، رنگ‌های مصنوعی، طعم‌دهنده‌ها و دیگر مواد ناسالم هستند.

شکر تصفیه شده
محققان ارتباط نزدیکی را بین این نوع شکر و سطوح ناسالم چربی خون، خطر بیماری‌های قلبی، سطح HDL پایین، سطح کلیسیرید بالای خون و چاقی یافته‌اند. همچنین این نوع شکرها باعث ورم مفاصل شده و سلول‌های سرطان را رشد می‌دهد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: خوراکی ، سرطان ، چربی ، روغن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.