دیدار ستارگان جهان ستارگان ایران برگزار شد و با نتیجه 3 بر صفر به سود ستارگان جهان به پایان رسید، اما یک هفته بعد نشست خبری برگزار شد که حسین یاریار مدیر عامل باشگاه هنرمندان در آن به شفاف‌سازی موضوعات پرداخت.

یاریار: با 62 سال سن اشتباه کردم/جواد نکونام برای ستارگان شامپو خرید
حسین یاریار مدیر عامل باشگاه هنرمندان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از حسن روشن معذرت می‌خواهم که نتوانست سرپرست تیم باشد چون در ورزشگاه کارگران با وی برخورد بدی شده بوده ما بعد از چند روز به این نکته رسیدیم که باید شفاف‌سازی کنیم که پول‌های این بازی را چه کردیم. باشگاه هنرمندان باشگاه فقیری است و حتی به یک ریال هم احتیاج دارد و یک ریال می‌تواند در این تیم زلزله برپا کند ولی بحث مالی این سابقه هیچ وقت ما را اذیت نکرد چون راضی بودیم از هزینه‌هایی که کردیم و توانسیتم نگاه دنیا را به فوتبال ایران معطوف کنیم.

وی افزود: بهمن امسال دومین دوره مسابقات هنرمندان را برگزار می‌کنیم و از بهترین هنرمندان جهان دعوت می‌کنیم تا در این دیدار حاضر شوند. همچنین قرار است ماه آینده دیداری دوستانه با پیشکسوتان رئال‌مادرید و بارسلونا در شهرمادرید برگزار کنیم.

وی در مورد حواشی بازی گفت: ما ایراداتی داشتیم که نشانه آماتور بودن ما بود. خود من لحظاتی از بازی دوست داشتم که بازی کنم. ما 20 درصد کار را هم بلد نبودیم و این تجربه خوبی بود. وقتی بازیکنان تیم ستارگان بعد از بازی به هتل رفتند در اتاقهایشان شامپو نبود که جواد نکونام سریعاً رفت و شامپو خرید. من با 62 سال اشتباه کردم که بازی را مجانی اعلام نکردم، چون 55 میلیونی که به ms رسید هیچ دردی از آنها دوا نمی‌کند، ولی اگر بازی رایگان بود جوانان و نوجوانان همه‌جا می‌گفتند ما در بازی شرکت کردیم که خیرخواهانه بود.

وی در خصوص اینکه عابدزاده پول گرفته است یا خیر گفت: هیچ کدام از بازیکنان پولی نگرفتند فقط بلیط رفت‌و‌برگشت احمدرضا عابدزاده را خریدیم که به ایران بیاید. البته بلیط وحید هاشمیان و مهدی مهدوی‌‌کیا هم بود که نیامدند.

وی در ادامه در خصوص مبالغ هزینه شده گفت: قرارداد کرمان‌موتور با ستارگان ایران مبلغ دو میلیارد و دویست و شصد و هشت میلیون
 تبلیغات محیطی چهارصد و ده میلیون تومان
 40 میلیون تومان اشتباهی به شرکت ایران نوین پرداخت شده که آنها هنوز به ما برنگردانده‌اند و ما هیچ کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم.
دویست‌ و‌ نوزده میلیون تومان هزینه برای فروش بلیط،
 10 درصد هزینه کسر بلیط و چاپ بلیط به مبلغ بیست‌ و‌ هفت میلیون تومان
15 درصد کسر از تبلیغات به مبلغ شصت میلیون تومان
 هزینه ستارگان با 20 هزار یورو تخفیف مبلغ 330 هزار یورو معادل یک میلیارد و سیصد و سه میلیون و پانصد هزار تومان
هتل المپیک مبلغ نودوپنج میلیون تومان 
ویزا، بلیط و CIP  فرودگاه مبلغ پانصدو بیست و چهار میلیون تومان 
30 درصد بلیط فروشی معادل پنجاه میلیون تومان به انجمن ms
مبلغ پانصد میلیون تومان هزینه آقای اسلامی برای هماهنگیهای کار انجام شده 
هزینه‌های لیدر، هدایا و تشریفات مبلغ نود و هشت میلیون تومان
مبلغ چهارصدوشصت میلیون تومان شرکت عصر قلم دریافت کرده است
کرمان‌موتور دویست میلیون تومان بدهکار است
قرارداد ورزشگاه آزادی با 50 درصد تخفیف مبلغ 29 میلیون تومان
جمع کسورات مبلغ سه میلیارد و دویست و ده میلیون تومان و مانده‌ بدهی مبلغ سیصد و دوازده میلیون تومان

انتهای پیام/
برچسب ها: شامپو ، نکونام ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار