پیشکسوت استقلال تهران معتقد است پس از جوانگرایی کی روش، این تیم با حریف‌های قدرتمندی رو در رو نشده است و حتی تیم محلات هم قادر به پیروزی مقابل این تیم‌ها است.

روشن: تیم محلات هم می‌توانند گوام و هند را شکست دهد
حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پس از 3 دیدار مان مقابل ترکمنستان، گوام و هند و کسب هفت امتیاز کار سختی را در این مرحله بعد صعود خواهیم کرد و حتی اثر تیم محلات مان را در این مسابقه شرکت می‌دادیم نتیجه در حوزه کشورمان کسب می‌کردیم.

وی درباره جوانگرایی در تیم ملی گفت: کی روش پس از چهار سال حضورش در ایران و کسب تجربیات و استاده از تیم ملی ، حال به فکر جوانگرایی افتاده است و حتی از مربیان سازنده آن ها نیز تشکر نکرده است و مطمئن باشد این تیم در دیدار مقابل گوام و هند نتیجه گرفته است و در مقابل تیم‌های قدرمند آسیا مانند ژاپن و کره به مشکل  خواهند خورد و ملاک اصلی نتایج شان در آن دیدارها مشخص می‌شود.

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان درباره کی روش می‌گوید: از ابتدا این مربی را قبول نداشتم و نخواهم داشت زیرا کاری را برای کشورمان انجام نداده است و به جای آن‌که ما از تجربیات وی استفاده کنیم. او از کشورمان استفاده کرده و پول کلانی را از فوتبال ما دریافت کرده است و حتی در مورد مسائل حقوقی نیز در کار فدراسیون دخالت می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار