علی اکبر طاهری پس از حضور در مراسم روز هوادار و دربی ماندگار، به دعوت مدیر این برنامه پشت تریبون رفت و به مناسبت این روز، به هواداران تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، پس از حضور در مراسم روز هوادار و دربی ماندگار در جمع حضار گفت: چندی پیش در خدمت هواداران پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر بودم و به آنها گفتم، هواداری با علاقمندی فرق می‌کند.

وی افزود: شاید افرادی از کنار موضوعی بگذرند و به آن علاقمند شوند اما هواداری عشق است. در واقع در درجه تکاملی عشق و علاقمندی، به هواداری می‌رسیم. هوادار کسی است که در کنار عشق خود همیشه قرار دارد.

طاهری در ادامه تصریح کرد: هواداران قلب تپنده پرسپولیس هستند. من از کانون هواداران به جهت تدارک چنین مراسمی تشکر و قدردانی می‌کنم و یقینا سال آینده این مراسم را با هماهنگی با کانون هواداران در فضایی بزرگتر و در خور شأن پرسپولیس و مدعوین بیشتری برگزار خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: هواداران سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند و من این روز را به آنها تبریک می‌گویم. در اینجا از کلیه بازیکنان، مربیان، هواداران و تمام زحمتکشانی که برای پرسپولیس تلاش کردند و اکنون در جمع ما حضور ندارند، تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار