آشتیانی: 6 گل مان به استقلال اتفاقی بود

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: زدن 6 گل به استقلال اتفاقی بود، چون اختلافمان با استقلال شش گل نبود.

آشتیانی: 6 گل مان به استقلال اتفاقی بود
ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در شانزدهم شهریور 1352 استرس زیادی داشتم. زیرا مقابل 100 هزار نفر در استادیوم آزادی مقابل هم شهری خود استقلال قرار می‌گرفتم.

30 دقیقه مانده شروع بازی 3 فیلمبرداری را مشاهده کردم که قصد فیلم برداری و پخش زنده از دربی را دارند، اما قبل از سوت داور استادیوم را ترک کردند و وقتی علت آن را جویا شدم، گفتند مسابقات قهرمانی جهان در رشته کشتی در حال برگزاری است و اولویتمان پوشش دادن آن مسابقات است.

بازیکنان پرسپولیس در آن دیدار هم قسم شده بودند تا استقلال را شکست دهند و پس از پایان نیمه اول امیدوار بودیم تا بتوانیم شکست سنگین را برای آبی‌ها رقم بزنیم.

پس از پایان بازی و پیروزی 6 بر 0 مقابل استقلال، فشار هواداران آبی پوش به قدری بود که بعضی از بازیکنان در دقایقی از بازی از حال می‌رفتند و ما حتی در پایان بازی آنها را به رختکن انتقال می‌دادیم.

نکته بارز آن دیدار این بود که دیگر در تاریخ تکرار نخواهد شد و ما پس از آن دیدار هرگز بازیکنان استقلال را به خاطر آن نتیجه تحقیر نکردیم، زیرا همه آن بازیکنان و از دوستان صمیمی مان در تیم ملی بودند.

من هم از هواداران پرسپولیس در خواست دارم، با این نمادها هواداران آبی پوش را تحقیر نکنند، زیرا  زیبایی فوتبال به کنار هم بودن است.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، آشتیانی ، گل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار