«بیست‌و‌سه روز» استحکام و قصه‌ خوبی دارد

در کار سینمایی «بیست‌و‌سه روز» مهدی گلستانه حضور دارم و با توجه به نقش کوتاهی که دارم ولی به خاطر استحکام و قصه خوب آن را پذیرفتم.

مریم بوبانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فیلم «بیست‌و‌سه روز» گفت: در کار سینمایی «بیست‌و‌سه روز» به کارگردانی مهدی گلستانه حضور دارم، با توجه نقش کوتاهی که داشم ولی با خاطر استحکام و قصه خوب آن را پذیرفتم.

وی در خصوص قصه فیلم گفت: قصه یک خانواده را روایت می‌کند که اتفاقاتی برای آنها در یک شب رخ می‌دهد و من همسایه طبقه پایین این خانواده هستم که بخشی از قصه به من تعلق پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: فیلمنامه‌هایی که به دستم می‌رسند اصولاً قصه‌هایی ضعیفی دارند اما استثنا هم دارد، ولی اتفاق غم‌انگیز دیگری که رخ می‌دهد این است که عوامل فیلمنامه‌های خوب انتظار دارند به صورت رایگان برایشان کار کنیم و بدتر از آن دستمزد‌هایی است که ما هنوز از کارهای قبلی دریافت نکردیم.

بازیگران فیلم سینمایی «بیست‌و‌سه روز»: محمد‌رضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، خاطره اسدی، محسن کیابی، نیکی مظفری و... هستند.
عوامل این سریال عبارت اند از: 

تهیه‌کننده و کارگردان: مهدی گلستانه، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، صدابردار: بهروز معاونیان، دستیار اول. کارگردان و برنامه‌ریز: علی افشین‌راد، طراح گریم: مهرداد میرکیانی. طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، مجری طرح: پیمان جعفری، مدیر تولید: وحید مشاری.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار