رئیس مرکز درمان ناباروری هلال‌احمر گفت: بیش از 3500 زوج ایرانی و خارجی جهت درمان ناباروری به مرکز رویش هلال‌احمر مراجعه کرده‌اند.

حمید چوبینه رئیس مرکز درمان ناباوری هلال‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ناباروری 3 میلیون زوج در کشور اظهار کرد: با وجود آغاز به فعالیت مرکز درمان و ناباروری رویش در  چند ماه اخیر، بیش از 3500 زوج برای گذران دوره درمان به این مجتمع مراجعه کرده‌اند که یک‌سوم از آن‌ها وارد سیکل درمان شده و 500 زوج دارای فرزند یک قلو یا دو قلو هستند.

وی افزود: علاوه بر مراجعین داخل کشور،‌از کشورهایی نظیر عراق، سوریه و تاجکستان برای درمان ناباروری به مرکز رویش هلال‌احمر اقدام شده که در هتل بیمارستان هلال‌احمر اقامت داشته‌اند.

چوبینه ادامه داد: تعرفه مصوب مرکز رویش هلال‌احمر، کم‌تر از بخش‌های غیر دولتی، در نظر گرفته می شود و در صورت تجهیز بیمه بیماران به بیمه تکمیلی، هزینه ویزیت و درمان نیز همانند داروهای تجویز شده بیمار تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

وی گفت: مرکز درمان ناباروری هلال‌احمر درصدد اضافه کردن تعرفه بخش جراحی ها نظیر لاپاراسکوپی تحت پوشش بیمه است تا درمان ناباروری ها با سرعت بهتری انجام شود.

 رئیس مرکز درمان ناباروری هلال‌احمر در پایان یادآور شد: تمام امکانات لازم در مرکز رویش هلال‌احمر گردهم آورده شده همچنین تشخیص اختلال ژنتیکی جنین قبل از بارداری در این مرکز جهت بهره‌مندی زوج‌های جوان از فرزندان سالم ارائه می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار