ساری؛

بروزرسانی 20هزار اجاره‌نامه املاک وقفی مازندران

معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 20هزار اجاره‌نامه املاک وقفی مازندران تا پایان امسال بروزرسانی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ نوروز رشیدی گفت: در راستای حفظ و احیای وقف و موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش ،طبق برنامه ابلاغی سازمان اوقاف کشور، استان مازندران در سال 94 باید 5 هزار اجاره نامه اولیه تنظیم و 20 هزار قرارداد تنطیم شده را تمدید یا تجدید نماید.

وی تصریح کرد: این امر با مراجعه به اماکن وقفی در مناطق روستایی و شهری تحقق می یابد.

معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، با اشاره به پروژه های عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه گفت:در حال حاضر 200 پروژه عمرانی بقاع متبرکه بالغ بر 97هزار متر مربع و 30 پروژه عمرانی موقوفات با مساحت بالغ بر 60 هزار متر مربع توسط این معاونت در سطح استان در دست اجراست.

رشیدی با اشاره به نحوه اجرای پروژه های عمرانی بقاع متبرکه و موقوفات گفت: طرح جامع بعد از تهیه ، تصویب و تایید دفتر فنی اداره کل به معاونت بهره وری اقتصادی سازمان ابلاغ می شود تا نظرات خود را اعمال کند واین طرح پس از تصویب نهایی در سازمان اوقاف نقشه راه هیئت امنا و اداره اوقاف می شود واین نقشه طرح جامع طبق اولویت با همکاری هیئت امنا، درآمد بقعه و کمک خیرین اجرایی می شوند.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.