سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

رسیدگی به ۱۸۰ پروژه نیمه کاره در پی سفر رئیس جمهور

سرپرست فرمانداری ویژه آمل از پیگیری و رسیدگی جذب اعتبارات ۱۸۰ پروژه‌ نیمه‌کاره آمل در سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد منفرد شامگاه یک‌شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه شهرستان، ایجاد یک تیم منسجم و هماهنگ سازماندهی و ساماندهی برای تحقق توسعه شهرستان را مناسب دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی همواره در تحقق توسعه تمامی ابعاد تاثیرگذار خواهند بود.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه دولت تدبیر و امید به این استان، افزود: با توجه به تشکیل ستاد استقبال در استانداری مازندران، فرمانداری این شهرستان نیز برای استقبال از ریاست جمهوری آمادگی کامل دارد.
منفرد با بیان اینکه مردم آمل در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها پیشرو و پیشگام بودند، تصریح کرد: در استقبال از ریاست جمهور نیز به مانند خردادماه سال 92 در پای صندوق‌های رای حضور پرشوری به عمل خواهند رساند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با تاکید براینکه این شهرستان از زمان تشکیل نهادها در دوران انقلاب و بعد از انقلاب، حضور در عرصه‌های دفاع مقدس، تقدیم شهدا، جانبازان، ایثارگران و جانبازان همیشه در صدر استان بوده است، افزود: در این سفر نیز مردم آمل با ایجاد صحنه‌های شکوهمندی به استقبال خدمت‌گذاران نظام و دولت تدبیر و امید خواهند رفت.

وی، سفر ریاست جمهوری به این استان را در دو بعد استقبال هیئت دولت و درخواست مطالبات اعتبارات پروژه‌های ملی و استانی بیان کرد و گفت: این شهرستان هم‌اکنون از پروژه‌های نیمه‌کاره برخوردار بوده که دغدغه بسیاری از مسئولان امر شده است.

منفرد با اعلام براینکه 180 طرح نیمه‌تمام در شهرستان آمل وجود دارد که بخشی از اعتبارات استانی و بخش دیگر ملی مصوب شده است،گفت: از این تعداد پروژه‌ها برخی طرح‌ها به عنوان شاخص تعریف می‌شود و در سفر ریاست جمهوری مطرح خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اینکه هر یک از این پروژه‌ها در قالب نامه‌های مجزا با موضوع وزرات‌خانه مربوطه تنظیم شده است، افزود: تاکنون چهار نامه تنظیم شده که شامل حدود 95 درصد از پروژه‌های نیمه‌کاره است.

وی با تاکید براینکه شهرستان آمل با وجود بخش‌های مختلف از ظرفیت‌های بسیاری در خود پنهان دارد که باید به شناسایی آنها پرداخت، گفت: اکنون بخش لاریجان با وجود هزار و 700 مترمربع و با وجود 40 مرکز پرورش ماهی سردآبی و تولید سالانه چندین هزار تن ماهی قطعا با پیگیری‌ها و توجه به ظرفیت‌ها می‌توان این تولید را به دو یا سه برابر رساند.

منفرد ادامه داد: بخش لاریجان و امام‌زاده عبدالله(ع) با وجود موقعیت جغرافیایی دارای گیاهان دارویی است که می‌توان با شناسایی این گیاهان دارویی و قابلیت‌های آن به ایجاد یک بانک ژن گیاهان دارویی پرداخت و با شرکت‌های معتبر تولیدی ارتباط برقرار کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.