مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در بازدید از ستاد احیا و نوسازی منطقه 16 بر ضرورت مشخص شدن اولویت اقدام نوسازی در این منطقه تاکید کرد.

تامین کسری خدمات زیربنایی با استفاده از بودجه تعویض معابربه گزارش خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عبادالله فتح‌الهی مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به سیاست‌ها و راهبردهای کلی در شهرداری تهران اظهار کرد: هدف از بازدید ستاد احیا و نوسازی مناطق ، مشخص کردن اولویت های بودجه‌بندی محلات برای نوسازی بافت‌های فرسوده و رسیدن به اجماع علمی و عملی میان مناطق و سازمان نوسازی است.

وی در ادامه افزود: این اجماع فکری باید مبتنی بر اطلاعات محلات، شورایاری ها، نواحی و دفاتر خدمات نوسازی شکل گیرد.

مدیر عامل نوسازی شهر تهران با اشاره به اولویت‌های نوسازی در منطقه 16 عنوان کرد: ستاد احیا و نوسازی منطقه می تواند از ردیف بودجه تعریض معابر و تامین زیرساخت‌ها و همچنین بودجه‌های عمومی در راستای تامین کسری خدمات زیربنای و زیرساختی نوسازی بافت‌های فرسوده استفاده کنند.

فتح‌اللهی در پایان گفت: ستاد احیا و نوسازی منطقه 16 پس از استعماع گزارشات مطرح شده در خصوص وضعیت بافت‌های فرسوده واقع در این منطقه ، اقدامات صورت گرفته و تدابیر و راهکارهای پیشنهادی برای نوسازی محلات فرسوده منطقه 16، نکاتی را جهت پیشبرد اهداف نوسازی در این منطقه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
با اوراق مشارکت شهرداریها, با اوراق اجاره یا اوراق بدهی یا اوراق خزانه اسلامی یا صکوک
آخرین اخبار