حفظ اقتدار و سلامت نیروی انتظامی با بی‌طرفی در انتخابات

وزیر کشور گفت: نیروی انتظامی ضمن حفظ امنیت کامل انتخابات با بی‌طرفی در آن سلامت و صلابت خود را حفظ خواهد کرد.

حفظ اقتدار و سلامت نیروی انتظامی با بی‌طرفی در انتخاباتبه گزارش خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در گردهمایی سراسری فرماندهان و مدیران ناجا در تهران با تاکید بر نقش نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات اظهار کرد: نیروی انتظامی با آمادگی کامل، برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب نظم و امنیت انتخابات امسال را حفظ خواهد کرد تا انتخاباتی با شکوه، قانونی ، سالم و با نشاط در کشور برگزار شود.

وی با تاکید بر رعایت سلسله مراتب فرماندهی در نیروی انتظامی ، دلسوزی، صداقت ، رقت‌کذاری و رعایت اخلاق را از ویژگی های سردار اشتری فرمانده،‌ناجا برشمرد و افزود: آمیختن روابط کاری با حس سرشار از مودت، دوستی و ارتباط قلبی از نقاط مثبت تعالیت نیروی انتظامی است.

وزیر کشور خطاب به فرماندهان ناجا گفت: برای پیشبرد فعالیت ها و انجام موفق ماموریت خود همواره باید بر اصول مهمی همچون آموزهای مکتب اسلام، تبعیت از مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت‌ عظیم مردم تکیه کنیم.

دکتر رحمانی فضلی با اشاره به محورهای مطرح در حکم انتصاب فرمانده، ناجا از سوی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: اولویت نخست خود را توجه به معیشت کارکنان فعال و صدیق ناجا قرار دهید تا نیروهای زحمت‌کش و پرتلاش ناجا با عزت نفس و اقتدار کامل بتوانند به مردم عزیز کشورمان خدمت‌رسانی کنند.

وی توجه به مسائل فرهنگی در ماموریت ناجا را از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: همه باید تلاش کنیم با اقدامات موثر فرهنگی و رعایت اصول مبتنی بر دین و اخلاق، بهترین عملکرد را در حوزه مباحث فرهنگی جامعه داشته باشیم.

وزیر کشور در پایان بیان کرد: با اختصاص تجهیزات و امکانات مورد نیاز مبارزه با مواد مخدر به مناطق مورد نظر و اولویت  درا، باید تلاش برای مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر به کشور در مرزها صورت گیرد که سهل‌تر و کم‌هزینه‌تر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار