نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز بی‌نظمی برای برخی مسئولین فرهنگ و ارزش شده است و آن را مایه احترام می‌دانند در حالی که بی‌نظمی بزرگ‌ترین بی‌احترامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی گفت: آرامش دنیا و آخرت در گرو ارتباط با خداست.

وی بدترین مجازات برای انسان هنگامی که از یاد خدا غفلت می‌کند را این نکته اعلام کرد که انسان خود را هم فراموش می‌کند.

به گفته نماینده ولی فقیه در کردستان، توصیه به تقوای الهی که ائمه جمعه در نماز جمعه بر آن تاکید دارند، معیاری برای آشتی با خدا و خدامحوری است تا در زندگی ما اصل باشد و تمامی کارهای ما مبنای خدایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه رسیدن انسان به مقام اولیای الهی از منظر تقوا می‌گذرد، تصریح کرد: برای اهل تقوی بن‌بستی وجود ندارد.

وی از مسئولیت به عنوان فرصت و نعمتی الهی برای همه مسئولین نام برد و افزود: انسان تا زمانی که مسئول است می‌تواند خدمت کند و این خدمت قابل ارزش‌گذاری مادی نیست.

وی افزود: اگر به مسئولیت با دید سوءاستفاده نگاه شود، خیر دنیا و آخرت از انسان سلب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه در بسیاری از تخلفات، خانواده و اطرافیان مسئولین تاثیر مستقیمی دارند، خاطرنشان کرد: با این توصیف اگر مسئول در سرازیری بیفتد، قطعا تا نابودی پیش خواهد رفت.

حسینی‌شاهرودی بر لزوم حفظ خود و خانواده از آسیب‌ها تاکید کرد و گفت: باید نگاهمان نگاه خدمت باشد و این فرصت زودگذر را از دست ندهیم چون با این فرصت می‌شود بهشت را خرید.

وی در ادامه با اشاره به ابزارهای کارآمد مدیریت، تصریح کرد: مهربانی با مردم یک ابزار مهم برای کار با مردم است و اگر فرد مسئول تقوا داشته باشد و به معنویت آراسته شود، خداوند مهر او را در قلب‌ها جای می‌دهد.

وی باخدا بودن را شرط پیشبرد امور برشمرد و افزود: اگر به خدا توسل و توکل کنیم و نیت‌ها خدایی شود، خداوند خود مدافع شخص می‌شود و مهر او را در قلوب می‌افکند.

بالابردن آستانه صبر و تحمل دومین ابزاری بود که نماینده ولی فقیه در کردستان آن را از ابزارهای مسئولیت اعلام و خاطرنشان کرد: بالابردن صبر و تحمل نباید به منزله قرار دادن خود در معرض تهمت و سوءظن باشد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: اسیب ، نظم ، احترام ، مسئول ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.