رئیس سازمان ملی استاندارد گفت:سازمان ملی استاندارد دربحث استاندارد در حوزه بازرسی موارد مختلف بازار و رسیدگی به شکایات اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

نیره پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این سازمان و سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده گفت: این دو سازمان هر دو نظارتی هستند و در راستای حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده از منظرهای مختلف فعالیت می‌کند.
 
وی ادامه داد: سازمان ملی استاندارد دربحث استاندارد و کیفیت و سازمان حمایت در حوزه بازرسی موارد مختلف بازار و رسیدگی به شکایات اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
 
پیروز بخت عنوان کرد: از جمله اهداف ما پیوند ظرفیت دو سازمان و ایجاد هم افزایی لازم است.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: هدف اصلی سازمان استاندارد بنابر رویکرد جدید استاندارد یعنی حمایت از حقوق مصرف کننده استفاده از رویکرد نوین و قانون حمایت مصرف کننده است.

پیروز بخت ادامه داد: متأسفانه در برخی موارد نقض قانون وجود دارد ولی بحث انجمن حمایت مصرف کننده می‌تواند تا حدودی در این زمینه کمک کننده واقع شود.

وی در پایان در خصوص عملکرد سازمان ملی استاندارد در بحث کم فروشی بازار عنوان کرد: در مواردی که برای محصولات ضمن استانداردها میزان و کمیت قید شده باشد ما هم در زمینه کیفیت وهم کمیت نظارت می‌کنیم ولی در سایر موارد وظیفه بر عهده سازمان حمایت می‌باشد.

 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه ایرانی
۰۱:۳۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
همش دروغه
آخرین اخبار