رييس سازمان ملي استاندارد:

خودروسازها بايد موارد استاندارد را رعايت کنند

رييس سازمان ملي استاندارد گفت : همه مسئولان نظام بر ارتقا کيفيت خودروي توليد داخل تاکيد دارند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،نيره پيروز بخت با بيان اينکه بايد براي توليد خودروي با کيفيت برنامه ريزي صورت گيرد، گفت: سازمان ملي استاندارد براي نظارت بر کيفيت توليد خودروي داخلي محدوديتي ندارد.

وي افزود: همه مسئولان بويژه وزير صنعت، معدن و تجارت بر ارتقا کيفيت خودروي توليد داخل اصرار دارند و همه بايد آنرا جدي بگيريم.  

رييس سازمان ملي استاندارد اضافه کرد: اين سازمان برنامه بازنگري استانداردهاي خودرو را در دستور کار دارد و در اين جهت درحال  بازسازي ازمايشگاههاي مرتبط با اين کار است .

وي با اشاره به اينکه سازمان ملي استاندارد گزارش بازسازي ازمايشگاههاي خود را تا پايان سال به دولت ارائه مي کند اضافه کرد : نتايج برنامه تدوين استانداردهاي جديد خودرو و اجباري شدن ان بزودي به مردم اعلام مي شود.

رييس سازمان ملي استاندارد تصريح کرد: خودروسازها بايد موارد استاندارد را رعايت کنند و سازمان استاندارد فقط بايد بر انها نظارت داشته باشد.

پيروزبخت همچنين با انتقاد از يکنواختي در مدل هاي توليد داخل گفت: علاوه بر کيفيت  خودروي توليد داخل ، خودرو سازها بايد تنوع خودرو را که بسيار مهم است در توليد مد نظر قراردهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، تسهیلات ، سقف ، ماشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
با سلام
زمانی که قرار می شود خودرو با استاندارد یورو 4 به مشتری عرضه شود باید تمامی قطعات آن تحت این استاندارد باشد که متاسفانه خودرو سازها به این مسله توجهی ندارند. بعنوان مثال بنده خودرو سمند با استاندارد یورو 4 خریداری کردم ولی لاستیک های آن استاندارد یورو 1 می باشد.
امیدوارم سایر قطعات فنی آن یورو 4 واقعی باشد . لطفا این مسله را به گوش مسئولین برسانید تا از دریافت هزینه های اضافی از مشتریان جلوگیری شود. با تشکر
آخرین اخبار