اصفهان؛

مشاركت 80 درصدی مردم اصفهان در طرح های پلیس

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تماس های گرفته شده با مركز 110 این فرماندهی گفت: مردم اصفهان در 80 درصد طرح ها و ماموریت های انتظامی پنج ماهه امسال مشاركت داشتند.

مشاركت 80درصدي مردم اصفهان در طرح هاي پليسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی در آیین افتتاحیه كلانتری گلسار شهرستان خوانسار گفت: خدمت خالصانه به مردم مجاهدت فی سبیل ا... است و امروز بالاترین افتخار ما در نیروی انتظامی این است كه سرباز ولایتیم و در این راه از هیچ كوشش وتلاشی دریغ نخواهیم كرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ویژگی اقتدار پلیس جمهوری اسلامی ایران ، گفت: اقتدار یعنی اینكه در برابر مجرمان و ظالمان محكم و مقتدر و در برابر مظلومان متواضع و فروتن باشیم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بر طبق وظیفه ذاتی خود در تمام سطوح کاری با مردم در ارتباط است و ما مفتخریم که از دل مردم بر آمده ایم و متعلق به مردم هستیم.

وی با بیان اینكه از دیدگاه نیروی انتظامی همه مردم با هم برابرند و باید تكریم شوند افزود: كلانتری ها و پاسگاه ها باید محل گرفتن حق مظلوم از ظالم ، محل شور و مشورت و محلی باشد كه دلهای مردم همه به هم نزدیك شوند.

سردار "آقا خانی" در ادامه به بیش از 500 هزار تماس مردمی با مركز فوریت های 110 استان اصفهان در مدت پنج ماهه امسال اشاره كرد و گفت: مشاركت مردم اصفهان با پلیس خدمتگذار خود در سطح كشور بی نظیر است به طوری كه 80 درصد از طرح ها و ماموریت های انتظامی استان در پنج ماهه امسال با مشاركت مردمی انجام گرفته و به موفقیت رسیده است.

این مقام مسئول در ادامه به شهادت 1500 نفر از نیروهای انتظامی استان اصفهان در راه مبارزه سوداگران مرگ و برخورد با مخلان نظم وامنیت اشاره كرد و اظهار داشت: امروز نسل جدید پلیس استان هم ادامه دهندگان راه شهداء هستند و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهند كرد.

سردار آقاخانی با اشاره به نقش معنویت و تدین و خودسازی نیروها به ارتقاء معنویت در كاركنان تاكید كرد و گفت: پلیس اصفهان در زمینه افزایش معنویت و در بین كاركنان تلاش زیادی كرده و در سال 1393 نیز توانسته است رتبه ی اول در حفظ قرآن كریم را در كشور كسب كند.

گفتنی است، با حضور فرمانده انتظامی استان، فرماندار و نماینده مردم ، كلانتری گلسار شهرستان خوانسار به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.  

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.