رئیس بنیاد پیشگیری با آسیب‌های اجتماعی گفـت: اگر فرهنگ و آداب اسلامی گسترش یابد به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک زیادی می‌کند.

مصطفی راستینه، رئیس بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در  گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با آسیب‌های اجتماعی و نقش ورزش در کاهش آن اظهار کرد: ما وظیفه داریم در جامعه و  بین مردم فعالیت بسیار گسترده‌ای داشته باشیم تا بتوانیم حداقل تاثیر را داشته باشیم.

وی بیان کرد: نقش مثبت ورزش در جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی مشخص شده است چراکه در زمان حال با توجه به آمار‌های گرفته شده این آسیب‌ها و لطمه‌ها رو به افزایش است .

راستینه، عنوان کرد: از آسیب‌های اجتماعی در بخش‌های اعتیاد، طلاق، ماهواره و فضای مجازی انحرافات ، بیکاری، وتورم، ازدواج سفید، افسردگی، خودکشی، مهاجرت‌های پنهانی، قاچاق زنان و کودکان، بیماری‌های خاص، حرکات پرخطر، و خیلی بخش‌های دیگر فعال است و سعی بر این دارد که در این زمینه‌ها کارها و برنامه های پرنقش و پررنگی را انجام دهد.

وی در پایان افزود: من از برگزاری همایش تاثیر ورزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حضور پیشکسوتان ورزشی در این مراسم رضایت خاطر دارم و از تمامی مسئولان و کسانی که در این رابطه همکاری کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار