گرشاسبی:

پیدا کردن مواد مخدر راحت تر از ورزش کردن است

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: متاسفانه قیمت بلیط ورزشگاه ها از قیمت مواد مخدر در سطح شهر تهران گران تر است.

حمید رضا گرشاسبی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ورزش کردن باید برای همه رایگان باشد اما متاسفانه زمانی که مجموعه های ورزشی بلیت های خود را با قیمت های زیاد می فروشند چگونه انتظار داریم که خانواده ای که درآمد کافی ندارد بتواند به سمت ورزش کردن رو بیاورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دستیابی به مواد مخدر آسانتر است یا ورزش کردن گفت: متاسفانه مواد مخدر. 


وی در رابطه با نظر خود در مورد ورزش و نقش آن در جامعه اظهار داشت: قرار نگرفتن افراد مرتبط از نظر تحصیلی و توانایی در پست‌ها و مقام‌ها یکی از عوامل کاهش آشنایی مردم با ورزش است.

گرشاسبی، بیان کرد: امروزه در جامعه مشکلات زیادی وجود دارد که همه‌ آن‌ها باعث ایجاد آسیب و لطمه به کل افراد جامعه می‌شود. 

از جمله این مشکلات و دغدغه‌ها می‌توان به نداشتن تعریف درست از ساخت باشگاه‌های ورزشی و رشته‌های ورزشی اشاره کرد. 

وی ادامه داد: در حال حاضر در کل کشور 4200 سردر و تابلو باشگاه های ورزشی دیده می‌شود که به صراحت و با توجه به پیگیری مسئولین می‌توان گفت، 911 مکان بدون هیچ مجوز و پروانه‌ای تبدیل به یک باشگاه ورزشی شده بودند.

گرشاسبی خاطر نشان کرد: رخ دادن چنین اتفاقاتی به خاطر پیگیری نکردن و بی‌تفاوتی مسئولین طی 8 سال اخیر است در حالی که نمی‌دانند که همین بی‌اهمیتی ها هم به خودشون و هم به مردم این مملکت آسیب جدی وارد می‌کند.

وی در پاسخ به تاثیر ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: اگر من و یا تمام مدیران و مسئولان ورزشی بتوانند اقدام مهم و تاثیر گذار نظام را پیاده کنند می‌شود به راحتی و با گذشت زمان این مسئله را نیز حل کرد اما اگر این همکاری و اتحاد بین یک مسئول ورزشی و زیر دستانش نیافتند یا آن مسئول باید مسئولینش را رها کند یا به بهانه‌ نداشتن نیرو کم کاری کند. 

گرشاسبی خاطر نشان کرد: متاسفانه امروزه نیز در باشگاه‌های ورزشی ما به افزایش و رشد این آسیب‌ها کمک زیادی می‌شود. برای مثال: تزریق هورمون حرکتی که هیکل آن‌ها را در عرض 3 ماه تبدیل به عضله می‌کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۷:۱۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
حضور متخصصین وزارت بهداشت ودرمان راهگشااست
آخرین اخبار