ملی پوش تنیس گفت: دلیلی اصلی حضور نیافتنم در فیوچرز تهران، نداشتن تمرینات منظم بود.

سوری: نبودنم در فیوچرز ارتباطی به فدراسیون نداشتامید سوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عدم حضورش در رقابت‌های فیوچرز تهران بیان کرد: پس از مسابقات دیویس کاپ نتوانستم تمرین کنم و برای فیوچرز تهران آمادگی لازم را نداشتم، قطعا اگر پس از دیویس کاپ تمریناتم را به صورت منظم انجام می دادم با حضور در این فیوچرز مقام خوبی را کسب می کردم.
 
وی درباره اینکه اتفاقات پس از دیویس کاپ باعث شرکت نکردن وی در این رقابتها شده، گفت: فیوچرز یک مسابقه بین‌المللی است و فدراسیون‌ها در آن هیچ نقشی ندارند، تنها دلیلم برای شرکت نکردن در مسابقات، نداشتن تمرینات منظم بود.
 
ملی پوش کشورمان ادامه داد: این فیوچرز بسیار آسان است و خارجی های دارای رنکینگ بالا در آن کمتر شرکت کرده‌اند و فکر می کنم این فرصت خوبی برای تنیسورهای ایرانی باشد تا بتوانند رنکینگ خود را در جهان افزایش دهند.
 
وی در مورد تاثیر این فیوچرز بر تنیس ایران ابراز کرد: این فیوچرز اقدام خوبی در فدراسیون ایران است اما با 3 هفته مسابقه در ایران نمی‌توانیم رنکینگ تنیسورها را در جهان افزایش دهیم، حداقل 30 یا 40 هفته باید فیوچرزهای بین‌المللی شرکت کرد تا بتوان رنکینگ خود را به زیر هزار رساند استمرار این مسابقات می تواند باعث ارتقای تنیس ایران شود.
 
سوری درباره حضورش در لیگ برتر تصریح کرد: هنوز هیچ صحبتی با تیم های لیگ برتر انجام نداده‌ام برگزاری لیگ هنوز در هاله‌ای از ابهام است و امکان برگزاری آن هم بسیار کم خواهد بود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم که لیگ بتواند حتی با هشت تیم برگزار شود و تنیسورها قرارداد خوبی با تیم‌ها ببندند باید تحولاتی در تنیس ایجاد شود  بازیکنان به حق خود برسند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: سوری ، فدراسیون ، فیوچرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار