اصفهان؛

طرح پيمايش سوخت از ابتدای مهرماه اجرایی خواهد شد

استاندار اصفهان گفت: طرح پيمايش سوخت از ابتدای مهرماه اجرایی خواهد شد كه اجرای اين طرح در صرفه جویی و كاهش قاچاق سوخت موثر خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ رسول زرگرپور در جلسه كميسيون برنامه ريزی هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان گفت:‌ با توجه به توافقات ايران و ۵+۱ و دوران پسا تحريم مقوله قاچاق كالا و ارز وارد فاز جديد خواهد شد.


استاندار اصفهان با بيان اينكه در دوران تحريم قاچاق كالا به عنوان يك شغل محسوب مي شد، اظهارداشت: با نظامند كردن تعرفه ها از قاچاق كالا و ارز جلوگيري مي شود.
استاندار اصفهان با تاكيد بر اينكه كمبودهاي قانوني بايد به تهران ارجاع داده شود، اظهارداشت:‌ اين موارد بايد در ستاد مركزي قاچاق كالا و ارز مورد بررسي قرار گيرد.


مدير ارشد استان اظهار اميدواری كرد كه در شرايط پس از تحريم و در فضاي همدلی و هم افزايي شاهد كاهش قاچاق كالا در كشور باشيم.
رسول زرگرپور در ادامه به طرح پيمايش سوخت اشاره كرد و گفت: از ابتداي مهرماه اين طرح به اجرا گذاشته خواهد شد كه بايد عواقب و نتايج آن مورد بررسی قرار گيرد.


زرگرپور با اشاره به گزارش ارائه شده در خصوص وضعيت قاچاق لوازم خانگي در سطح استان، گفت: در شرايط پسا تحريم لازم است كيفيت كالاها و خدمات پس از فروش نسبت به قبل بهبود يابد.
گفتني است در اين جلسه گزارش آخرين وضعيت برخورد با ورود و عرضه قاچاق كالاهاي ممنوعه و همچنبن آخرين وضعيت ورود و عرضه قاچاق دام و اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه ها در اين خصوص ارائه گرديد.


انتها ی پیام/ی

برچسب ها: طرح ، سوخت ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.