مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: کردستان یکی از قطب‌ ‌های قرآنی کشور است، و استعداد قرآنی استان در حد بسیار بالایی است که این استعداد قرآنی، استحقاق توسعه و توجه بیشتر مسئولان را می‌‌طلبد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، حجت‌‌‌الاسلام رحیم جعفری، در همایش تجلیل و تکریم از خادمان قرآن کریم استان که در مجتمع نور سنندج برگزار شد، گفت: استان کردستان هم به لحاظ تاریخی و هم به لحاظ فرهنگی یکی از قطب‌های مهم کشور است.

وی افزود: ظرفیت توسعه فرهنگ قرآنی در استان به واسطه فرهنگی بودن مردم استان در حد بسیار بالایی وجود دارد که باید این ظرفیت بالقوه استان را بالفعل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: این استان در ابعاد دیگر فرهنگی، اجتماعی استحقاق و استعداد بسیار بالایی برخوردار است که این امر موجب شده همواره مورد توجه ویژه مسئولان باشد.

حجت‌الاسلام جعفری به فعالیت شورای توسعه قرآنی استان اشاره کرد و گفت: این شورا به ریاست نماینده ولی فقیه در استان کردستان و با حضور ارگان‌های ذیربط به مدت 2 سال است که فعالیت خود را در استان آغاز کرده و هدف آن کمک گرفتن از امر مشورت برای توسعه برنامه‌های قرآنی است.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: قطب ، استعداد ، قرآن ، توسعه ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.