اصفهان؛

دومین هفته فرهنگی، هنری و گردشگری تخت فولاد برگزار می شود

مدير مجموعه فرهنگي مذهبي تخت فولاد از برگزاری دومین هفته فرهنگی، هنری و گردشگری تخت فولاد از 12 لغایت 19 شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام منوچهر مهروي پور با اعلام این مطلب اظهار داشت: در هفته فرهنگی، هنری و گردشگری تخت فولاد هر روز از ساعت 19 بعداز ظهر برنامه های متنوعی در تخت فولاد برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این هفته نمایشگاه صنایع دستی به صورت کارگاهی در مجموعه تخت فولاد برگزار می شود که اساتید بزرگ صنایع دستی در این قسمت حضور خواهند داشت.

مدير مجموعه فرهنگي مذهبي تخت فولاد ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های مختلف نیز در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به برگزاری نمایشگاه حدیث خوبان که در خصوص معرفی سبک زندگی علمای مدفون در تخت فولاد می باشد ، اشاره کرد.

حجت الاسلام مهروی پور به قرائت زیارت جامعه کبیره در هفته فرهنگی، هنری و گردشگری تخت فولاد اشاره کرد و گفت: این برنامه با سخنرانی "حجت الاسلام فرحزاد" و "آیت الله مهدوی" و همچنین مداحی آقایان "منصوری" و "یزدخواستی" برگزار می شود.

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد افزود: همچنین تور گردشگری تخت فولاد را هر شب در این ایام خواهیم داشت که در این قسمت شهروندان به صورت رایگان از قسمت های مختلف تخت فولاد بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.