همه هنر ایران محدود به تهران نیست و باید از ظرفیت‌های استان‌های مختلف برای تامین نیازهای فرهنگی هنری و ارائه آن در کشورهای مختلف استفاده شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به توجه ویژه وزارت ارشاد به هنرمندان استا‌ها، از برپایی هفته‌های فرهنگی ٢٠ استان کشور در خارج از کشور خبر داد.

 محمدمهدی احمدی در نشستی با فعالان فرهنگی استان سمنان با اشاره به اینکه همه هنر ایران محدود به تهران نیست، به ظرفیت‌های متنوع استان‌ها در این بخش اشاره کرد و افزود: اصالت دادن به ظرفیت‌های استانی از سیاست‌های این وزارتخانه در دوره وزارت علی جنتی است.

 وی گفت: در این خصوص تدابیری اندیشیده شده تا از ظرفیت‌های استان‌های مختلف برای تامین نیازهای فرهنگی هنری و ارائه آن در کشورهای مختلف استفاده شود. 

وی گفت: این استان‌ها تاکنون با توجه به ظرفیت خود هفته‌های فرهنگی را در ٢٠ کشور جهان اجرا کرده‌اند و این سیاست کماکان ادامه دارد.
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: سمنان نیز به عنوان استانی با ظرفیت‌های بالای فرهنگی و هنری می‌تواند با برنامه‌ریزی از این ظرفیت استفاده کند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.