به گزارش گروه بینالملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نمایش فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی با استقبال زیادی در کانادا روبرو شده به گونهای که بلیت آن چند روز پیش از اکران به اتمام رسید و برخی برای خرید آن مجبور شدند به بازار سیاه مراجعه کنند.
سایت هاوینگتون پست عربی اعلام کرد که بیشتر تماشاگران این فیلم در کانادا غیرمسلمان بودند.
نوارود یکی از تماشاگران این فیلم گفت: بسیار دشوار است با یک فیلم چهره اسلام را تغییر داد به ویژه که کارگردان تصویر محمد (ص) را نشان نداده بود.
اریک و دوستش نیز خاطرنشان کردند: ما به خاطر حس کنجکاوی برای تماشای این فیلم آمدیم، زیرا بسیار تمایل داشتیم پایه گذار اسلام را بشناسیم.
روبر نیز که به تازگی اسلام آورده است، گفت: این فیلم فرصت خوبی برای شناخت بیشتر دوره کودکی پیامبر( ص) است به ویژه این که قدرت تصویر و فیلم از کلمه و خیال بسیار بیشتر است.
فیلم محمد رسول الله (ص) به مدت دو روز در دو سینما در مونترال کانادا اکران شد، درحالیکه مدیر سینما "الحی اللاتینی" این شهر خواهان افزایش تعداد بلیت و اختصاص سالن های جدید برای اکران آن شد. این فیلم در 150 سالن سینمای ایران در حال اکران است.
انتهای پیام/