قمری: دوچرخه‌های رایگان در خدمت رکابزنان قرار می گیرد

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: به دیدار وزیر ورزش برای ورود دوچرخه و عرضه رایگان آن به رکابزنان برای اولین بار در تاریخ این رشته می روم.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: امروز ملاقاتی با وزیر ورزش در خصوص وارد کردن دوچرخه برای ورزشکاران خواهم داشت تا بتوانیم 250 تا 300 دوچرخه برای رکابزنان وارد کنیم و برای اولین بار در تاریخ ورزش ما دوچرخه رایگان در اختیار رکابزنان قرار دهیم.
 
وی افزود: این دوچرخه ها را برای رکابزنان در بخش پیست و جاده خریداری خواهیم کرد که هزینه آن از بخشهای مختلف از جمله منابع خود فدراسیون، تخفیف گرفتن از خریدار و بخشی از خیر است و هم اکنون پیش وزیر خواهم رفت تا ایشان هم کمکی به ما بدهند.
 
قمری در ادامه به اردوی بانوان اشاره و تصریح کرد: اردوی بانوان با 26 رکابزن در رده جوانان و بزرگسالان رشته پیست، 2 روز آینده در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.
 
وی در ادامه اظهار داشت: بانوان خود را با تمرینات تخصصی و بدنسازی آماده حضور در مسابقات آسیایی خواهند کرد.
 
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه  بیان کرد: هفته آینده اردوی آقایان در رده سنی جوانان رشته پیست و جاده برگزار می شود تا شرایط صد در صدی خود را از لحاظ جسمی و روحی و روانی کسب کند و خود را برای مسابقات آماده کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار