در راستای امضای تفاهم‌نامه؛

ایجاد محیطی رقابتی برای تولیدکنندگان حرفه‌ای/حمایت از تولید با رویکرد نوین استانداردسازی

تفاهم نامه همکاری بین سازمان ملی استاندارد و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان امضا شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نیره پیروزبخت رئیس کل سازمان ملی استاندارد کشور در خصوص اهمیت تفاهم‌نامه بین سازمان ملی استاندارد و سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده گفت: ‌در تلاش هستیم طرح استانداردسازی یکپارچه را در کشور برگزار کنیم. یکی از مباحث مدنظر حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در سطح کشور است.

وی ادامه داد: سازمان ملی استاندارد اعتقاد دارد بر مبنای رویکرد نوین و سیاست‌های ابلاغی رهبری باید به گونه‌ای عمل کنیم که توقعات را در باب استاندارد و کیفیت برآورده کنیم. همین امر باعث شد برای بار سوم این تفاهم‌نامه را تصویب کنیم و طی آن همکاری مشترکی را با سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده داشته باشیم.

پیروز‌بخت در خصوص مشترکات بین سازمان ملی استاندارد و سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده گفت: در سازمان استاندارد ساز و کار تولید باکیفیت و مناسب تدوین می‌شود و سازمان حمایت از مصرف‌کننده از حقوق مصرفی مصرف‌کننده حمایت می‌کند از این رو مشترکات دو سازمان بسیار فراوان می‌باشد.

وی تأکید کرد: در نهایت در باب حمایت از حقوق مردم این تفاهم‌نامه بسیار پراهمیت تلقی می‌شود.

محمود نوابی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز در خصوص امضای تفاهم‌نامه بین این دو سازمان عنوان کرد: همکاری‌ها با سازمان ملی استاندارد به سنوات گذشته برمی‌گردد آنچه که قابل ذکر است آن است که در سازمان ملی استاندارد در دوره جدید مدیریت معکوس در حوزه بازار انجام شده است و برای تمامی فعالان اقتصادی زمینه تنبیه و تشویق فراهم شده است.

وی ادامه داد: در حوزه‌ی اشتراکات با سازمان ملی استاندارد هدف اصلی ایجاد محیط رقابتی مناسب همراه با شان اجتماعی و ممتاز برای تولید کنندگان حرفه‌ای و در مقابل غیر امن کردن محیط برای تولیدکنندگانی که از حقوق مصرف کننده به وی‍ه ویژه در حوزه ایمن و سلامتی مردم حمایت نمی‌کنند.

نوابی تاکید کرد: به طور کلی کار دو سازمان حرفه‌ای و خارج از حیطه دستوری انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار