مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت : نظام اداری بهزیستی بایددرراستای سیاستهای دولت باشد.

به گزارش گروه استانهای  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان:  سعید صادقی در جلسه کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی،باتوصیفاتی از فضای کاری در بهزیستی استان اصفهان و چگونگی ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی چابک سازی، تغییر دیدگاه و جهت گیری صحیح و کارآمد به امور پرسنلی ، با استفاده از دستوالعمل های ابلاغی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بهزیستی کشور را خواستار شد.

وی با تاکید بر تغییر دیدگاه به سمت جذب، حفظ و تقویت نیروهای انسانی در سازمان ،توضیحاتی در خصوص تعداد کارکنان شاغل ، نوع استخدام و تشکیلات سازمانی در اداره کل بهزیستی استان اصفهان داد. و خواستار تغییر وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی ، اخذ پست های ستادی برخی از کارشناسان و مباحثی از این قبیل شد.

وی لازمه بهبود واصلاح نظام اداری درراستای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به جامعه هدف و اجرایی شدن سیاست های دولت واصلاح نظام اداری را، داشتن سلامت اجتماعی در جامعه و توجه به ارزش های انسانی دانست و افزود: در صدد ارتقای کیفیت شغلی و معیشتی زندگی پرسنل در کنار حفظ شانیت مددجویان می باشد.

گفتنی است: این جلسه با حضور نیک اقبالی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانیو دکتر علوی کارشناس و مسئول بهره وری و تحول اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، دکتر صادقی مدیرکل، معاونین و رئیس اداره فناوری و اطلاعات اداره کل بهزیستی استان اصفهانبرگزار شد.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: مدیر ، کل ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.