پیکر پاک و مطهر 17شهید گمنام که به تازگی در شمال عراق تفحص شده و از یکشنبه وارد کشورمان شده اند امروز دوشنبه در میان دستان مردم غیور و شهید پرور سنندج شهر مقاومت و ایثار تشییع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ این آیین معنوی از صبح امروز دوشنبه از مقابل مسجد جامع سنندج در خیابان امام (ره) آغاز شد و مردم همیشه در صحنه و با بصیرت سنندج، پیکر مطهر 17کبوتر عاشق را بر روی دستان خود تا میدان انقلاب این شهر بدرقه کردند. 

در این آیین معنوی نماینده ولی فقیه، استاندار و معاونین او، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولان و کارکنان ادارات و سازمان های دولتی و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم حضور دارند. 

استان کردستان دیروز و امروز میزبان گمنامان عاشقی است که در کردستان عراق تفحص شده اند و عطر وجود آنان بار دیگر استان شهید پرور کردستان را معطر کرده است.

کاروان شهدای گمنام صبح یکشنبه از طریق مرز رسمی باشماق مریوان وارد کشورمان شد و سپس مورد استقبال گرم و معنا دار مردم شهرستان های مریوان، سقز و دیواندره قرار گرفت و امروز دوشنبه کبوتران عاشق مهمان مردم سنندج هستند. 

کاروان شهدای گمنام پس از تشییع در سنندج در شهرهای، دهگلان، قروه، سریش آباد و بیجار مورد استقبال مردم قرار می گیرند و و پس از آن به تهران منتقل می شوند.
این شهدای گرانقدر در عملیات های والفجر4، والفجر9، والفجر10 و نصر 7 به شهادت رسیده اند و پیکر پاک آنها در مناطق عملیاتی پنجوین، دربندی خان، چوارتا، بلفت و کرکوک کشف شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پیکر ، مطهر ، شهید ، معطر ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.