سنندج؛

استقبال بی نظیر مردم کردستان از فیلم 'محمد رسول الله'

رییس حوزه هنری کردستان از پیش فروش بیش از 10 هزار بلیت فیلم 'محمد رسول الله' در استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج امین مرادی گفت : اکران فیلم محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی از روز جمعه ششم شهریور در پردیس سینمایی بهمن سنندج آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از هفت هزار بلیت در استان در میان ادارات، ارگان ها و نهادهای استان پیش فروش شده است گفت: محمد رسول الله اثری ارزشمند و حاصل قریب یک دهه فعالیت هنرمندان مختلف سینمای ایران و جهان است.

رییس حوزه هنری کردستان با اشاره به استقبال بسیار خوبی که از این فیلم در طی این دو روز شده است افزود: انتظار داریم با توجه به اهداف این فیلم که به تصویر در آوردن واقعیت دین مبین اسلام است در روزهای آینده استقبال از این فیلم افزایش یابد.وی از برنامه ریزی گسترده استانی جهت فراهم کردن شرایط حضور حداکثری علاقه مندان سینما و دیدن این فیلم ارزشی و ماندگار تاریخ سینما ایران خبر داد.

مرادی گفت: با هماهنگی هایی که با مدیران دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی صورت گرفته و تسهیلات مناسب در این خصوص، زمینه حضور حداکثری هم استانی ها در سینما را مهیا کرده ایم و همکاران سینمایی آماده میزبانی شایسته علاقه مندان هستند.

انتهای پیام /پ

برچسب ها: حاصل ، قریب ، انتظار ، حضور ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.