برانکو: مذاکره ای را با بشار حسن نداشتیم

برانکو ایوانکوویچ، سرمبری تیم فوتبال پرسپولیس امروز در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش  باشگاه خبرنگاران جوان ، برانکو ایوانکویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری‌اش گفت: تمام تبریکات شامل بازیکنان و کادر فنی می‌شود. بازی خوبی را در مقابل فولاد انجام دادیم.

وی در ادامه بیان کرد: ایده‌آل این بود که همه بازیکنان حضور داشتند. قرار است با این نفرات که البته نصف تعداد واقعی هستند کارهای مضاعف و آماده سازی را انجام دهیم .

برانکو در خصوص جذب بازیکن تیم ملی عراق، بشارحسن گفت: به طور جدی در موردش صحبت و تعاملاتی انجام ندادیم و اولویت ما حل موضوع مالی بازیکنان فعلی ماست.

سرمربی پرسپولیس در خصوص وقفه لیگ و برنامه آماده‌سازی تیمش اظهار کرد: قطعا مسابقات دوستانه‌ای خواهیم داشت، امروز هم با تیم ناشنوایان دیدار دوستانه‌ای را انجام می‌دهیم، قرار است روز چهارشنبه و شنبه هفته آینده هم یک دیدار دوستانه برگزار کنیم، با توجه به لغو جام شهدا این برنامه‌ریزی را انجام دادیم.

برانکو همچنین در خصوص کادر فنی‌اش گفت: دو مربی از کرواسی مرا همراهی می‌کنند که اولی دستیار یک من است و بعدی مربی بدنساز، سه دستیار ایرانی هم دارم که در مجموع این 5نفر به من در امر کارهای تاکتیکی کمک می کنند.

بقیه مربی‌ها در تمرینات نظاره‌گر کار‌ها هستند و بعضی مواقع هم خودم امور را پی‌گیری می‌کنم.

امروز هم هیچ کمک مربی در کنار من حضور ندارد.

برانکو همچنین در خصوص ضعف داوری در هفته‌های اخیر گفت: ما وقتی که می‌توانیم پیروز باشیم چرا باخت را پذیرا باشیم .این طبیعی است که انتقاد‌ها به سمت خود ماست و ما هیچ کس را مقصر نمی‌کنیم و هیچ توجیهی نمی‌شود در خصوص داوری داشت چراکه داوران هم عضوی از طبیعت فوتبال هستند.

وی همچنین در خصوص از دست دادن تاکتیک تیم در زمان ضربات پنالتی اظهار کرد : از دست دادن پنالتی درست زمانی صورت می‌گیرد که ما بهترین نفرات را برای این کار انتخاب می‌کنیم مانند رامین رضاییان و امید عالیشاه که در تمرین بهترینند.

من سرمربی هستم و در نهایت تصمیم اصلی را خودم می‌گیرم، البته طبیعی است که از کمک‌هایم مشورت گرفته و نظرخواهی می‌کنم. کمک مربی‌های من افرادی تابع فلسفه کاریم هستند. فردی که نتواند این فلسفه را داشته باشد در گروه ما جایی ندارد. به هر حال کادر فنی پرسپولیس با همکاری هم نقاط ضعف و قوت حریفان را بررسی می‌کنند.

برانکو در ادامه بیان کرد : در مصاحبه قبل از بازی با فولاد اشاره کردم، دلیل خوش‌بینی من به وضعیت پرسپولیس روش کاری تیم و بازیکنان آن هستند.

در زمانی که به انتهای جدول چسبیده بودیم نیز به قهرمانی فکر می کردیم و دوست داشتیم این مقام را به دست آوریم.

وی افزود: اگر بازی‌های این چند هفته را دوباره نگاه کنید، می‌بینید اکنون باید حداقل 13 امتیاز داشتیم، ولی بد شانسی و برخی عوامل دیگر مانع از این امر شد.

پدیده ،فولاد و ذوب‌آهن هیچ شانسی در مقابل پرسپولیس نداشتند و تنها سپاهان بود که با استفاده از چند موقعیتی که به دلیل غفلت ما بدست آورد می‌توانست در برابر پرسپولیس تیم پیروز میدان باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص تعطیلی رقابت‌های لیگ اظهارکرد: متاسفانه به دلیل در اختیار نداشتن تمام نفراتمان نمی‌توانیم از این تعطیلات نهایت استفاده را کنیم .

وی افزود: تغییرات مکرر در خط دفاعی یکی از علل عدم نتیجه‌گیری ما در چند هفته اول لیگ بود. تغییراتی ناخواسته که تا حدودی دست من را در خط دفاعی خالی کرد. مایکل اومانیا را در هفته اول نداشتیم و‌ لوکاماریچ در دیدار با سپاهان مصدوم شد. ضمن اینکه علیرضا نورمحمدی چند هفته را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

حوادث غیر مترقبه‌ای که از دست کادر فنی خارج است و همانطور که گفتم در مصاف مقابل سپاهان از شش عنصر پنج بازیکن نفرات تازه اضافه شده به ترکیب بودند.

برانکو درباره نیمکت نشینی محسن مسلمان بیان کرد: وی جزو کاندید‌های نخست من برای حضور در ترکیب تیم است. مسلمان دیر به تمرینات اضافه شد و برای آمادگی بیشتر و رسیدن به هماهنگی با سایر بازیکنان وظیفه دارد تلاش خود را افزایش دهد.

وی در خصوص حمایت هواداران از تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: طبیعی است همه ما از اینکه نتوانستیم هواداران را در چند هفته اول شاد کنیم ناراحتیم. هواداران مهمترین فاکتور پرسپولیس هستند و برای شادی آنها تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

آن چیزی که دوستداران پرسپولیس متوجه شدند این بود که ما بحران فنی و مالی نداشتیم و تنها در نتیجه‌گیری ناموفق بودیم، از حمایت و زحمات هواداران بی نهایت سپاسگزارم .


برانکو در ادامه خاطرنشان کرد: با همان کیفیت موجود به کار خود ادامه می‌دهیم و امیدوارم غیبت بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی احساس نشود. به هر صورت روی تمام حریفانمان شناخت داشته و برای موفقیت به حریف نگاه نمی‌کنیم چرا که پرسپولیس بزرگتر از هر حریفی است.

انتهای  پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار