قنبرزاده:

حمایت از منصوریان به معنی حمایت از جریان سالم مربی‌گری است

مدیر عامل باشگاه نفت تهران گفت: با وجود کسب نتایج ضعیف حمایت از منصوریان را ادامه می‌دهیم، چرا که این کار به معنی حمایت از جریان سالم مربی‌‌گری است.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش  باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص نتایج ضعیف تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: به هیچ وجه از نتایج کسب شده راضی نیستیم. البته با توجه به تغییر در تیم فوتبال نفت این تیم برای هماهنگی نیاز به چند هفته زمان داشت. در حال حاضر این زمان به پایان رسیده و بازیکنان و اعضای کادر فنی باید از امروز تمام تلاش خود را برای بازگشت نفت به روزهای اوج انجام دهند. در واقع فرصت ما برای عدم نتیجه‌گیری به پایان رسیده است.

وی افزود: البته ناراضی بودن از نتایج به معنی عدم رضایت از کادر فنی نیست. کادر فنی با دانش نفت تمام تلاش خود را برای بهبود نتایج انجام داده است.

مجموعه باشگاه نیز در کنار سایر عوامل در این وضعیت و عدم نتیجه‌گیری نقش دارد. چرا که نتوانستیم در بحث پرداخت‌ها و برگزاری اردوی پیش فصل به خوبی انتظارات کادر فنی را برآورده کنیم، به طور حتم کل مجموعه باشگاه در برد و باخت سهیم هستند.

وی ادامه داد: باشگاه نفت به علیرضا منصوریان و کادر فنی‌اش اعتماد دارد. اعتقاد دارم حمایت از این کادر فنی حمایت از جریان سالم مربیگری در فوتبال ایران است و به طور حتم آن‌ها به زودی شرایط را تغییر خواهند داد.

قنبرزاده در ارتباط با مصدومیت بازیکنان نفت در فصل جاری اظهار کرد: مصدومیت‌های متوالی به خصوص در فاز تهاجمی به ضرر نفت بوده است. آسیب‌دیدگی نفراتی چون ایمان مبعلی، ارسلان مطهری و علی قربانی که از بازیکنان تاثیرگذار ما در بخش هجومی هستند بالانس تیم را با مشکلاتی مواجه کرد.

علت اصلی این مصدومیت‌ها فشاری بود که بازیکنان نفت به دلیل انجام 10 بازی بیشتر در فصل گذشته نسبت به سایر تیم‌ها متحمل شدند و نتوانستند به خوبی در پیش فصل رقابت‌های لیگ برتر استراحت و بدنسازی داشته باشند، به هر حال این مسائل در کسب نتایج ضعیف تیم نفت تاثیرگذار است.

قنبرزاده ضمن گلایه از اتلاف وقت بازیکنان الاهلی در جریان بازی مقابل نفت بیان کرد: 90 دقیقه اول این دیدار را الاهلی  با پیروزی پشت سر گذاشت. برای جبران این نتیجه 90 دقیقه دیگر در دبی پیش‌رو داریم.

وی ادامه داد: اگر به صحنه گل الاهلی نگاه کنید متوجه جنگ روانی بازیکنان این تیم می‌شوید، چرا که با حرفه‌ای تمرکز بازیکنان نفت را به هم ریخته و در غفلت بازیکنان ما گل برتری خود را به ثمر رساندند.

امیدوارم در بازی برگشت بازیکنان با تجربه و کادر فنی چنین کارشکنی‌هایی را مدیریت کنند. نفت نباید به راحتی اسیر این حواشی شده و ناباورانه از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا حذف شود.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص تعویق احتمالی دیدار این تیم مقابل استقلال تهران گفت:  این مسئله را از رسانه‌ها شنیده‌ایم و تاکنون نامه‌ای رسمی مبنی بر تعویق دیدار استقلال تهران و نفت به باشگاه ابلاغ نشده است. قرار بود تیم‌ملی 18 شهریور از هندوستان به ایران برگردد.  به همین دلیل تداخلی برای برگزاری دیدار در روز 20شهریور به وجود نمی‌آمد، ولی با تاخیر یک روزه  بازگشت تیم ملی امکان انجام دیدار در چنین تاریخی فراهم نیست.

نفت نزدیک به هشت بازیکن ملی‌پوش در تیم‌های امید و بزرگسالان دارد. به هر حال برگزاری بازی در 30 شهریور منوط  به تشخیص و تصمیم سر مربی تیم است. ضمن این که باید شرایطی فراهم شود تا تداخلی بین بازی با استقلال و دیدار برگشت نفت در تاریخ 25 شهریور با الاهلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار