دبیر سازمان تیم‌های ملی تیروکمان گفت: مسابقات جایزه بزرگ کیش مرحله سوم کاپ سیاست که با حضور تیم‌های مطرح آسیا برگزار می‌شود.

امید نجاری در گفتگو باخبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط کمانداران بعد از مسابقات لهستان بیان کرد: پس از پایان مسابقات جهانی لهستان ملی‌پوشان با استراحت دو هفته‌ای از روز شنبه برای شرکت در مسابقات جایزه بزرگ کیش اردو را آغاز کردند که 16ملی‌پوش برای اردوهای اماده سازی تیم‌های ملی انتخاب شدند.

نجاری افزود: مسابقات جایزه بزرگ کیش مرحله سوم کاپ آسیایی که انتظارمی‌رود تیم‌ها با کیفتی در این تورنمنت شرکت کنند جوایز مسابقات جایزه بزرگ کیش نقدی است و با توجه به مبلغ آن تیم‌ها با انگیزه ظاهر خواهند شد.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تیروکمان گفت: تیم ریکرو عملکرد خوبی در مسابقات لهستان داشته است، چون بعد از مسابقات جایزه بزرگ کیش رقابت تایلند برای کسب سهمیه المپیک را در پیش داریم این تیم با امکانات بیشتری در این مسابقات حضور خواهد داشت.

نجاری، درباره تعداد اعضای تیم ملی برای شرکت در مسابقه جایزه بزرگ کیش گفت: دو نفر به تیم ملی کامپوند اضافه شدند و تیم ریکرو با ترکیب صادق اشرفی، امین پیرعلی، مجید میررحیمی، شاهین اسد زاده، ملیکا عبدالکریمی، زهرانعمتی، ساره اسدی و شیوا خرمشاهی به سرمربیگری حجت اله واعظی در این رقابت شرکت می‌کند و تیم کامپوند نیز با ترکیب امیر کاظمی‌پور،اسماعیل عبادی، مجید قیدی، ‌یاسر عمویی،شبنم سرلک ، افسانه شفیعی، ویدا هنرمند و سکینه قاسم‌پور به سرمربیگری مجید احمدی حاضر خواهد شد.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این مسابقات آماده‌سازی ملی‌پوشان برای شرکت در رقابت‌های تایلند است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار