سرمربی تیم کامپوند گفت: اظهارات برخی افراد درباره عملکرد تیم کامپوند در مسابقات جهانی دانمارک از انصاف به دور است.

مجید احمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیم کامپوند در دو رقابت دانمارک و لهستان اظهار داشت: مسابقات جهانی دانمارک مهم‌ترین رقابت کمانداران‌ است که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و تمام تیم‌ها با بهترین ورزشکار در این رقابت‌ شرکت می‌کنند و امسال نیز 96 کشور با 650 ورزشکار این رقابت جهانی برگزار شد و با کیفیت ترین کمانداران است که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و تمامی تیم‌ها با بهترین ورزشکار در این رقابت شرکت می‌کنند و امسال نیز 96 کشور با 650 ورزشکار این رقابت جهانی برگزار شد و با کیفیت‌ترین رقابت کمانداران است.

وی افزود: تیم ملی تیر و کمان ایران خوشبختانه در رقابت با حریفان جهانی‌ بسیار خوش درخشیدند و برای اولین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آوردند و با وجود کشورهای قدرتمندی مثل آمریکا و ایتالیا تیم کامپوند‌ ایران توانست همه رقبا را از پیش بردارد.

مربی تیم کامپوند گفت: جام جهانی‌ لهستان نیز از سطح بسیار بالایی برخوردار بود هر چند که کامپوند ایران نتوانست قهرمانی را تکرار کند اما عملکرد ملی‌پوشان بسیار خوب بود و با کسب دو مدال نقره انفرادی و میکس بهترین عملکرد را داشتیم.

 وی درباره اینکه چرا تیم کامپوند در لهستان نتوانست قهرمانی را تکرار کند گفت: همه تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند و تیم ما با تمرینات‌ فشرده‌ای که داشت فینالیست‌ شد که در رقابت با دانمارک نتیجه را واگذار کردیم به هر حال تیم کامپوند ایران جز برترین تیم‌های دنیا است و نتایج در جام جهانی لهستان نیز قابل قبول بود.

 البته در طول مدتی که در لهستان اردو برگزار کردیم اعضای تیم از نظر غذا و خوراک با کمی مشکل مواجه بود که این موضوع نیز تاثیر گذار بود اما عامل اصلی نیست.

 احمدی درباره جایگاه رشته کامپوند در نگاه مسئولین با وجود افتخارات بسیار، گفت: متاسفانه وزارت ورزش رشته کامپوند را در رده‌های سوم قرار می‌دهد از رشته‌های آسان مدال آور به شمار می‌آورد در حاکی که اینگونه نیست .

سرمربی تیم کامپوند گفت: ملی‌پوشان تمرینات شبانه روزی دارند مسابقات کامپوند نیز همیشه در بالاترین سطح با حضور نام دارترین تیم‌های این رشته برگزار می‌شود.

بنابر این به نظر نمی‌رسد که کسب مدال چندان کار آسانی برای ملی‌پوشان باشد چرا که اکثر کشورها همه تلاششان حضور در جمع برترین‌های در هر رقابت است و تیم کامپوند ایران همیشه یا نائب قهرمان می‌شود یا مدال می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با وجود همه افتخارات و عناوینی که ملی‌پوشان به دست می‌آورند جوایزی که به آنها  تعلق می‌گیرد و بسیار ناچیز است در حالیکه تی کامپوند با این موفقیت‌ها شایسته بهترین تقدیر‌ها از سوی مسئولین است.

سرمربی تیم ملی کامپوند از اظهار نظر یکی از کانیدای ریاست فدراسیون تیر و کمان گلایه‌مند شد و در این خصوص اظهار داشت: یکی از کاندیدای فدراسیون تیر و کمان درباره عملکرد تیم  ملی کامپوند گفته است ما با یک مربی  و تدارکات ساده هم می‌توانیم  مدال بگیریم بنابر این مدال طلای تیم کامپوند ارزش چندانی ندارد من به عنوان سرمربی تیم ملی متاسفم برای چنین افرادی که می‌خواهند ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرند چون وظیفه اصلی رئیس فدراسیون حمایت از ورزشکاران است نه اینکه با چنین حرف‌های زحمات ملی‌پوشان و فدراسیون را زیر سوال ببرد و چنین اظهار نظرهایی بی عدالتی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار