مسئول کمیته استعداد یابی تیروکمان گفت: عملکرد کمانداران نونهال در رقابت های هنگ کنگ نشان از پتانسیل بالا در این رده سنی است.

رسولی: عملکرد کمانداران نونهال تحسین برانگیز بود

غزاله رسولی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره عملکرد کمانداران نونهال ونوجوان در مسابقات داخل سالن هنگ کنگ گفت: مسابقات آسیائی تیروکمان در کشورهنگ کنگ از 5 تا 11 مرداد در دو رشته کامپوند وریکرو پسران و دختران برگزار شد واز تیم 15نفره اعزامی ایران، 13نفر موفق به کسب مدال وحکم شدند که نتایج بسیارخوبی بود.

وی افزود : برگزاری مسابقات در رده سنی نوجوانان ونونهالان اولین بار در این رده سنی نونهالان برگزار شد و از نظر کیفی نیز در سطح بسیار بالایی بود و کمانداران کشور های آسیای شرقی در این رشته به جایگاه های قابل توجهی رسیدند.

مسئول کمیته استعداد یابی ادامه داد: حدود 186 ورزشکار در رده نونهالان ونوجوانان وجوانان شرکت کردند که اولویت ها بیشتر در بخش نونهالان بود با این حال در رقابت با رقبای خود خوب درخشیدند.

رسولی تصریح کرد: نونهالان کماندار به غیر ازمدال هایی که به دست آوردند نشان های تارگت فدراسیون جهانی که ارزش آن از مدال بیشتر است نیز از آن خود کردند که از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است.

مسئول کمیته استعداد یابی درباره پتانسیل ایران در بخش تیروکمان نونهالان ونوجوان گفت: مسابقات هنگ کنگ وامتیازاتی که کمانداران به دست آوردند نشان از ظرفیت بالای استعدادها در رشته تیروکمان است که اگر استعداد یابی در این زمینه ادامه داشته باشد تیم ملی پرقدرتی در آینده خواهیم داشت.

وی در خصوص مسابقات داخلی تیروکمان در این رده سنی اشاره کرد: امسال مسابقات نونهالان تیروکمان کشور برگزار شد وتصمیم داریم تا مسابقات آزاد را دراین رده سنی در چهار دوره شروع کنیم که اگر به نتیجه جامع برسیم لیگ نونهالان را آغاز خواهیم کرد.

وی درباره اینکه این مسابقات در چه شهر هایی برگزار میشود گفت: این بستگی دارد که کدام استانها میزبانی را قبول کنند که اگر شرایط وامکانات لازم را در اختیار داشتند میزبان هردوره خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار